Перехідник глушника МТЗ (вир-во ММЗ)
735 ₴
- В наявності
- Код: 240-1008021-Б1
- +380 (95) 799-25-84Водафон
- +380 (93) 782-22-73Лайф
- +380 (68) 083-45-08Київстар
- +380 (68) 359-12-01Андрій Олексійович
На тракторах МТЗ-80, (МТЗ-80Л, МТЗ-82Л) встановлений чотири циліндровий чотиритактний дизель номінальною потужністю 59 кВт (80 к. с.) Д-240 з електростартером (Д-240Л з пусковим двигуном). На малюнку 1 показаний загальний вигляд дизеля Д-240.
Рис. 1. Дизель Д-240:
а - вигляд справа; б - вид ліворуч; 1 - картер; 2 - задній лист; 3 - маховик; 4 - маслозаливнавная горловина; 5 - фільтр грубого очищення палива; 6 - повітроочисник; 7 - випускний колектор; 8 - головка циліндрів; 9 -сапун; 10 - бачок электрофакелъного підігрівача; 11 - электрофакельнын підігрівач; 12 - генератор; 13 - термостат; 14 - водяний насос; 15 - вентилятор; 16 - ремінь вентилятора; 17 - передня опора; 18 - відцентровий масляний фільтр; 19 - масломерная лінійка; 20 - паливний насос; 21 - форсунка; 22 - механізм аварійного зупину; 23 - впускний колектор; 24 - фільтр тонкого очищення палива; 25 - стартер.
В дизелі застосована нерозділене камера згоряння з объемнопленочным сумішоутворенням (рис. 2). Одна частина впорскнутого палива розпорошується в об'ємі камери згоряння, а інша - розтікається по її поверхні, утворюючи тонку плівку. Перша частина палива інтенсивно перемішується з потоком стисненого нагрілася повітря, активно випаровується й згоряє - відбувається процес так званого попереднього займання палива. Камері згоряння додана шатровий форма, яка сприяє створенню завихрень повітряного потоку і кращому перемішуванню палива і повітря. Друга частина палива (у вигляді плівки) випаровується, нагріваючись від стінки камери згоряння і потоку стисненого нагрілася повітря (подальше займання палива). Поступово розвивається процес згоряння палива створює умови для економічної і, як кажуть, м'якою роботи дизеля, яка характеризується плавно зростаючими навантаженнями на кривошипно-шатунний механізм.
Рис. 2. Схема камери згоряння:
1-форсунка; 2 - головка блоку; 3 - гільза; 4 - поршень; 5 - камера згоряння.
Як і всякий дизель, двигун Д-240 (Д-240Л) складається з кривошипно-шатунного та газорозподільного механізмів і систем: мастильної, охолодження, живлення і пуску.
Кривошипно-шатунний механізм слугує для перетворення прямолінійного зворотно-поступального руху поршня в обертальний рух колінчастого вала.
Механізм газорозподілу призначений для впуску в циліндр порції повітря та випуску з нього відпрацьованих газів в строго певні моменти проміжки часу.
Мастильна система служить для підведення мастильних матеріалів до частин, що труться деталей з метою зменшення тертя між ними, а також часткового відбору тепла.
Система охолодження необхідна для підтримки нормального теплового режиму дизеля. У дизелях застосовується рідинна, зазвичай водяна система охолодження.
Система живлення призначена для точно дозованої і своєчасної подачі палива, а також повітря в циліндри дизеля і їх ретельної фільтрації.
Система пуску служить для пуску дизеля.
На рисунку 3, а, б (див. форзац) показано розрізи дизеля Д-240 (Д-240Л), які дозволяють ознайомитися з його загальним пристроєм.
Рис. 3. Дизель. Д-240 (Д-240Л):
а продольный разрез; б- поперечный разрез, 1 коленчатый вал; 2 - масляный картер;.3 - приемник масляного насоса; 4 - масляный насос; 5 - амортизатор, 6 - вентилятор; 7 - водяной насос; 8 - поршневой палец; 9 - Поршень; 10 - клапан; 11 - ось коромысел; 12 - воздухоочиститель; 13 - штанга; 14- маховик; 15 - распределительный вал; 16 - шатун; 17- гильза, 18 масляный фильтр, 19 фильтр грубой очистки топлива; 20 - выпускной коллектор; 21 - головка цилиндров; 22 - крышка головки; 23 - колпак крышки; 24 электрофакельный подогреватель с топливным бачком; 25 - впускной коллектор; 26 - форсунка; 27 - фільтр тонкого очищення палива. 28 - паливний насос
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Мінський Моторний Завод |
Країна виробник | Білорусь |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Код запчастини | 240-1008021-Б1 |
- Ціна: 735 ₴