Передні шини ЮМЗ
Правильно підібрана передня шина ЮМЗ не лише полегшує керування автотехнікою, а й надає можливість використовувати її з максимальною ефективністю.
Трактори виробництва Південного машинобудівного заводу мають передній неведучий міст. Це обумовлює комплектацію агрегату передніми колесами, рисунок протектора яких не містить таких яскраво виражених ґрунтозачепів (на відміну від задніх).
Заводська збірка передбачає на агрегаті ЮМЗ наявність передніх покришок двох типорозмірів 7,50-20 (220-508) та 9,00-20 (240-508).
Перші вважаються вузькими. Ширина їхнього протектора становить 220 мм. Розмір посадкового диску - 20. Ця передня гума ЮМЗ завжди є діагональною і призначена для роботи виключно в полі. Про діагональність колеса свідчить тире у найменуванні.
Другі - ширші за перші на 2 см, розмір посадкового диску теж 20-й. Однак, ці передні шини ЮМЗ існують у двох варіантах: діагональні (з тире в маркуванні) та радіальні (замість тире є латинська літера "R"). Радіалки відрізняються від діагоналок тим, що добре переносять тривалі перегони асфальтом.
Що стосується малюнка протектора передньої шини ЮМЗ, то він класичний, що нагадує дві паралельні прямі. Його називають "доріжка". Звичайно, деякі встановлюють на свої трактори і КАМАЗівську гуму (з малюнком ромбик), і ЗІЛівську (більш грязеву), звану “гусячою лапкою”. Це залежить від завдання перед технікою, умов її експлуатації, бажань та можливостей самого власника.