Продавець Дніпрозапчастина (ФОП Гаркуша Андрій Олексійович) розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
733 відгуків
+380 (97) 083-45-08
+380 (95) 799-25-84
+380 (93) 782-22-73
+380 (68) 083-45-08
Дніпрозапчастина - запчастини для тракторів
Кошик

Міст задній

Запчастини заднього моста для тракторів МТЗ

Задній міст - це елемент трансмісії в задній частині машини.

Він передає команди від коробки передач провідним колесам.

Техніка, оснащена заднім мостом, може розвертатися на будь-якій поверхні.

На нього покладено кілька функцій:

  • передача команди від кардана до провідним колесам;
  • зміна області повороту;
  • можливість різних кутових швидкостей і частоти обертання;
  • використовується, як опора задньої частини кузова і коліс.

Кріпиться він до кузова завдяки підвісці і її складових: тягам, амортизаторам, ресорам, пружинам.

Які елементи в складі

Придбання цілого мосту в оригінальній комплектації досить витратне рішення.

Але є можливість міняти зношені або поламані деталі по мірі потреби.

Виробники випускають якісні комплектуючі до даного механізму.

Асортимент величезний, і задовольнить будь-якого претендента.

Конструкція агрегату складається з:

  • кришки;
  • вилки;
  • болтів;
  • валу відбору потужності;
  • важіль включення ВОМ;
  • муфти;
  • валика;
  • склянки;
  • маточини
  • гальма;
  • педалі механізму блокування диференціала;
  • сателіта;
  • півосі;
  • корпусу.

Також передбачений спеціальний кронштейн, який кріпиться навісне обладнання.

Дані моделі встановлюються не тільки на спеціальній техніці, але і на позашляховиках.

Розбір по деталях

Диференціал, центральна і кінцева передачі, півосі і гальма — головні ланки заднього моста трактора.

З допомогою центральної передачі ведучі колеса отримують керівництво до дії через півосі і диференціал.

Роль поршневого двигуна наступна: тільки завдяки йому колеса обертаються з однаковими або різними кутовими швидкостями.

Шестерні в ньому конічні або циліндричні.

Більше використовуються конічні, так як вони мають компактний розмір.

Виділяють диференціали, які самі блокуються, і прості, без цієї функції.

Система блокування дуже важлива при експлуатації трактора на пересіченій місцевості або іншої техніки в складних погодних умовах.

Кінцева трансмісія — це, по суті, шестерневий редуктор. Розрізняють одноступінчату і двоступеневу передачі.

Назва говорить сама за себе. У одноступеневою передачі є одна пари циліндричних шестерень, в двоступеневої передачі – дві.

Щоб знизити опір при поворотах, в корпус редуктора заливається олія. За його рівнем треба неодмінно стежити - доливати, вчасно змінювати.

Використання сертифікованого машинного масла, рекомендованого виробником, продовжить робочий період агрегату.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner