Міст задній
Запчастини заднього моста для тракторів МТЗ
Задній міст - це елемент трансмісії в задній частині машини.
Він передає команди від коробки передач провідним колесам.
Техніка, оснащена заднім мостом, може розвертатися на будь-якій поверхні.
На нього покладено кілька функцій:
- передача команди від кардана до провідним колесам;
- зміна області повороту;
- можливість різних кутових швидкостей і частоти обертання;
- використовується, як опора задньої частини кузова і коліс.
Кріпиться він до кузова завдяки підвісці і її складових: тягам, амортизаторам, ресорам, пружинам.
Які елементи в складі
Придбання цілого мосту в оригінальній комплектації досить витратне рішення.
Але є можливість міняти зношені або поламані деталі по мірі потреби.
Виробники випускають якісні комплектуючі до даного механізму.
Асортимент величезний, і задовольнить будь-якого претендента.
Конструкція агрегату складається з:
- кришки;
- вилки;
- болтів;
- валу відбору потужності;
- важіль включення ВОМ;
- муфти;
- валика;
- склянки;
- маточини
- гальма;
- педалі механізму блокування диференціала;
- сателіта;
- півосі;
- корпусу.
Також передбачений спеціальний кронштейн, який кріпиться навісне обладнання.
Дані моделі встановлюються не тільки на спеціальній техніці, але і на позашляховиках.
Розбір по деталях
Диференціал, центральна і кінцева передачі, півосі і гальма — головні ланки заднього моста трактора.
З допомогою центральної передачі ведучі колеса отримують керівництво до дії через півосі і диференціал.
Роль поршневого двигуна наступна: тільки завдяки йому колеса обертаються з однаковими або різними кутовими швидкостями.
Шестерні в ньому конічні або циліндричні.
Більше використовуються конічні, так як вони мають компактний розмір.
Виділяють диференціали, які самі блокуються, і прості, без цієї функції.
Система блокування дуже важлива при експлуатації трактора на пересіченій місцевості або іншої техніки в складних погодних умовах.
Кінцева трансмісія — це, по суті, шестерневий редуктор. Розрізняють одноступінчату і двоступеневу передачі.
Назва говорить сама за себе. У одноступеневою передачі є одна пари циліндричних шестерень, в двоступеневої передачі – дві.
Щоб знизити опір при поворотах, в корпус редуктора заливається олія. За його рівнем треба неодмінно стежити - доливати, вчасно змінювати.
Використання сертифікованого машинного масла, рекомендованого виробником, продовжить робочий період агрегату.