Продавець ТОВ "Дніпрозапчастина" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
640 відгуків
+380 (97) 083-45-08
+380 (95) 799-25-84
+380 (93) 782-22-73
+380 (68) 083-45-08
Дніпрозапчастина - запчастини для тракторів
Кошик

Напіврама лонжерони МТЗ

Запчастини напіврами та лонжерони для тракторів МТЗ

Напівурами та лонжерони – це основні посилені деталі конструкції тракторів. Лонжерони з поперечним елементом формують саму раму. Конструкція застосовується для опори кріплень кузовів та елементів підвіски. Витримує підвищені навантаження під час руху.

Лонжерон для трактора

Стандартно лонжерон має вигляд металевого профілю або труби з прямокутним перетином. Така конструкція здатна витримати навантаження, які створюються вагою силового агрегату, кузова, матеріалів у ньому та пасажирів. Якщо допустимі показники було перевищено, конструкція може сильно деформуватися.

Лонжерони поділяються на два основні типи за розташуванням:

  • передній;
  • задній.

У сучасній техніці лонжерони з рамами встановлюються практично на всі трактори та вантажні автомобілі. Серйозні проблеми можуть виникнути лише через масштабну дорожню аварію, тоді складно відновити первинні параметри і габарити кузова. Витягнути деталь після ДТП можна лише спеціальним обладнанням. Зварювання конструкції не допоможе повернути їй первісні властивості. У такому разі, краще лонжерон замінити повністю, особливо той, що знаходиться у складі сходової рами. Іноді навіть заміна не змінить ситуацію і доводиться міняти весь кузов повністю.

Напівурами для техніки

Стандартна напіврама – це два швелери, з'єднані між собою переднім брусом. У тракторів – сталевий брус із лівим та правим лонжероном. Напівурама відіграє важливу роль у загальній надійності техніки. До задньої частини приварюються кронштейни, що допомагають поєднати напівраму з корпусом.

Передній брус також призначений для встановлення додаткових деталей, таких як:

  • передня опора двигуна;
  • масляний та водяний радіатор;
  • жалюзі для двигуна;
  • корпус гідропідсилювача.

В отвір бруса запресовують сталеву втулку, де встановлюється вісь гойдання для переднього моста. Остів вимагає постійної уваги та контролю кріпильних з'єднань. Деталі для напіврами краще вибирати від перевірених виробників, які випускають якісну продукцію. Потрібні міцні метали, мало схильні до корозії. Щоб буксирувати агрегат, до переднього бруса потрібно надійно закріпити буксирну скобу. Трактор можна відбуксирувати за вух кронштейнів передньої осі. Ця суцільнометалева конструкція спеціально створена для великих навантажень.

в виде галереив виде списка

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner