Кошик
352 відгуків
ТОВ "Дніпрозапчастина"
+38097-08-345-08
+38095-799-25-84
+38093-78-222-73

Шестерня розподільного валу МТЗ

  • В наявності
  • Код: 240-1006214-А

500 грн.

+38097-08-345-08
Киевстар
  • +38095-799-25-84
    МТС
  • +38093-78-222-73
    Лайф
  • +38068-08-345-08
    Киевстар
  • День Години роботи Перерва
    Понеділок 08:00 — 21:00
    Вівторок 08:00 — 21:00
    Середа 08:00 — 21:00
    Четвер 08:00 — 21:00
    Пʼятниця 08:00 — 21:00
    Субота 08:00 — 21:00
    Неділя 08:00 — 21:00

    * Час вказаний для регіону: Украина, Дніпро

  • +38097-08-345-08Киевстар
    +38095-799-25-84МТС
    +38093-78-222-73Лайф
    +38068-08-345-08Киевстар
    Андрей Алексеевич
    УкраїнаДніпропетровська областьДніпроул. Орловская 21
    d-zapchast
Шестерня розподільного валу МТЗ
Шестерня розподільного валу МТЗВ наявності
500 грн.
+38097-08-345-08
Киевстар
  • +38095-799-25-84
    МТС
  • +38093-78-222-73
    Лайф
  • +38068-08-345-08
    Киевстар
Купити

Опис

Шестерня розподільчого вала (Z=40) сельхозтрактора МТЗ.

Шестерня розподільного валу МТЗ

 

 Розподільчий механізм
(для трактора МТЗ-82)

Розподільчий механізм МТЗ

   
: Шестірня (Код: 240-1006244-Б)
9: Шпонка 6x9 ГОСТ 24071-80
: Шестірня (Код: 240-1006312-В1)
10: Вал розподільчий (Код: 240-1006015-А)
: Шестірня (Код: 240-1006240-А1)
11: Прокладка (Код: 50-1006315-Б4)
: Втулка (Код: 240-1006246)
12: Палець (Код: 50-1006252-В1)
: Втулка (Код: 240-1006314)
13: Шестірня (Код: 240-1006311-В)
0: Палець (Код: 50-1006250-В)
14: Втулка (Код: СМД55-0505)
0: Шестірня (Код: 240-1006312-В)
15: Заглушка (Код: 50-1005021-А)
0: Шестірня (Код: 240-1006240-А)
16: Кільце (Код: 50-1006253)
1: Болт (Код: 50-1006020-Б)
17: Фланець (Код: 240-1006327)
2: Шайба (Код: 50-1006018)
18: Планка (Код: 240-1006322-Б)
3: Шестірня (Код: 240-1006214-А)
19: Шестірня (Код: 240-1006244-А)
4: Гвинт (Код: 50-1006247)
20: Шайба 8Т ОСТ 37.001.115-75
5: Шайба 10 ВІД ОСТ 37.001.115-75 (Код: Шайба 10 ВІД)
21: Болт (Код: 240-1006325)
6: Шайба (Код: 50-1006021-Б)
22: Втулка (Код: 50-1006246-Б)
7: Болт М10-6дх25 88 35.019 ГОСТ 7796-70
23: Планка (Код: 50-1006254)
8: Шайба (Код: 50-1006017-Б)
24: Болт М8-6дх16.88. 35.019 ГОСТ 7796-70

 

На тракторах МТЗ-80, МТЗ-82 (МТЗ-80Л, МТЗ-82Л) встановлений чотирициліндровий чотиритактний дизель номінальною потужністю 59 кВт (80 к. с.) Д-240 з електростартером (Д-240Л з пусковим двигуном). На малюнку 1 показаний загальний вигляд дизеля Д-240.

Рис. 1. Дизель Д-240:

а - вигляд справа; б - вид ліворуч; 1 - картер; 2 - задній лист; 3 - маховик; 4 - маслозаливнавная горловина; 5 - фільтр грубого очищення палива; 6 - повітроочисник; 7 - випускний колектор; 8 - головка циліндрів; 9 -сапун; 10 - бачок электрофакелъного підігрівача; 11 - электрофакельнын підігрівач; 12 - генератор; 13 - термостат; 14 - водяний насос; 15 - вентилятор; 16 - ремінь вентилятора; 17 - передня опора; 18 - відцентровий масляний фільтр; 19 - масломерная лінійка; 20 - паливний насос; 21 - форсунка; 22 - механізм аварійного зупину; 23 - впускний колектор; 24 - фільтр тонкого очищення палива; 25 - стартер.

В дизелі застосована нерозділене камера згоряння з объемнопленочным сумішоутворенням (рис. 2). Одна частина впорскнутого палива розпорошується в об'ємі камери згоряння, а інша - розтікається по її поверхні, утворюючи тонку плівку. Перша частина палива інтенсивно перемішується з потоком стисненого нагрілася повітря, активно випаровується й згоряє - відбувається процес так званого попереднього займання палива. Камері згоряння додана шатровий форма, яка сприяє створенню завихрень повітряного потоку і кращому перемішуванню палива і повітря. Друга частина палива (у вигляді плівки) випаровується, нагріваючись від стінки камери згоряння і потоку стисненого нагрілася повітря (подальше займання палива). Поступово розвивається процес згоряння палива створює умови для економічної і, як кажуть, м'якою роботи дизеля, яка характеризується плавно зростаючими навантаженнями на кривошипно-шатунний механізм.

Рис. 2. Схема камери згоряння:

1-форсунка; 2 - головка блоку; 3 - гільза; 4 - поршень; 5 - камера згоряння.

Як і всякий дизель, двигун Д-240 (Д-240Л) складається з кривошипно-шатунного та газорозподільного механізмів і систем: мастильної, охолодження, живлення і пуску.

Кривошипно-шатунний механізм слугує для перетворення прямолінійного зворотно-поступального руху поршня в обертальний рух колінчастого вала.

Механізм газорозподілу призначений для впуску в циліндр порції повітря та випуску з нього відпрацьованих газів в строго певні моменти проміжки часу.

Мастильна система служить для підведення мастильних матеріалів до частин, що труться деталей з метою зменшення тертя між ними, а також часткового відбору тепла.

Система охолодження необхідна для підтримки нормального теплового режиму дизеля. У дизелях застосовується рідинна, зазвичай водяна система охолодження.

Система живлення призначена для точно дозованої і своєчасної подачі палива, а також повітря в циліндри дизеля і їх ретельної фільтрації.

Система пуску служить для пуску дизеля.

На рисунку 3, а, б (див. форзац) показано розрізи дизеля Д-240 (Д-240Л), які дозволяють ознайомитися з його загальним пристроєм.

Рис. 3. Дизель. Д-240 (Д-240Л):

а поздовжній розріз; б - поперечний розріз, 1 колінчастий вал; 2 - масляний картер;.3 - приймач масляного насоса; 4 - масляний насос; 5 - амортизатор, 6 - вентилятор; 7 - водяний насос; 8 - поршневий палець; 9 - Поршень; 10 - клапан; 11 - вісь коромисел; 12 - повітроочисник; 13 - штанга; 14 - маховик; 15 - розподільний вал; 16 - шатун; 17 - гільза, 18 масляний фільтр, 19 фільтр грубого очищення палива; 20 - випускний колектор; 21 - головка циліндрів; 22 - кришка головки; 23 - ковпак кришки; 24 электрофакельный підігрівач з паливним бачком; 25 - впускний колектор; 26 - форсунка; 27 - фільтр тонкого очищення палива. 28 - паливний насос

Характеристики

Основні
СтанНове
Код запчастини240-1006214-А
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Користувацькі характеристики
ЗастосуванняМТЗ

Інформація для замовлення

  • Ціна: 500 грн.