Продавець ТОВ "Дніпрозапчастина" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
645 відгуків
+380 (97) 083-45-08
+380 (95) 799-25-84
+380 (93) 782-22-73
+380 (68) 083-45-08
Дніпрозапчастина - запчастини для тракторів
Кошик

Заміна масла і фільтрів на ЮМЗ

Заміна масла і фільтрів на ЮМЗ

Заміна масла в тракторі ЮМЗ

Хотів почати написання своєї статті з того, що з багатьма питаннями за нього тракторів ЮМЗ і МТЗ стикаюся щодня. І постараюся описати несправності і як їх виправляти у своїй статті.

Саме перше і основне – це заміна масла, промивання системи гідравліки та заміна існуючих фильтрів.

Почну з того що в тракторі ЮМЗ, масло міняють коли закінчується сезон робіт та трактори стають на технічне обслуговування або ж якщо трактор пройшов 200часов роботи в полі (мотогодини) бажано придбати лічильник мотогодин або тахоспдометр. Залежно які у вас фільтри стоять:

  1. Сітчасті - дуже хороші і надійні в роботі. Варто розкрутити зняти кришку витягнути сіточки, взяти щіточку і в солярці промити і поставити назад, вони економні і практичні.
  2. Паперові, за ними потрібно дуже строго стежити, особливо якщо у вас екскаватор, то паперові часто під тиском розриває. У слідстві чого забиваються канали гідравлічні і потрапляють в розподільник, і тоді виникають гідроудари, рвуться шланги рвд, гріється насос НШ. Намагайтеся не затягувати із заміною фільтрів!!!

Раптово мало змінюється, якщо в маслі стружка або ж якісь абразиви в ньому. Або ж з ладу вийдуть всі гідравлічні пристрої.

При заміні, промиванні, виконуємо наступні вказівки:

  1. Перше, що ми робимо - це механізм задньої навіски ЮМЗ піднімаємо в крайнє положення і починаємо повертати кермо вліво до упору.
  2. На малюнку 6,45 відкручуємо першу пробку з маслозаливної горловини витягуємо сітку і промиваємо її.
  3. Зі зливного патрубка, відкручуємо гайку (5), потім знімаємо пробку (6) і починаємо зливати масло в ємність .
  4. Після чого починаємо опускати до упору наважку і повертаємо кермо вправо до кінця для зливу масла з гідроциліндра і насоса дозатора
  5. Від'єднуємо маслопровід всмоктуючий (4) від гідронасоса і бака, беремо снисаес сітку промиваємо і маслопровід в дизельному паливі.
  6. Від'єднуємо маслопровід (7) від кришки (8) відкручуємо болти і знімає кришку.
  7. Фільтр в зборі (9) витягуємо, промиває його з солярці або ж проводимо заміну фільтра (11)

Що пораджу, це заливати хороше масло. Утриматися від відпрацювання і ваша гідро-система буде працювати надійніше, а витрати на запчастини будуть менше.

Хорошої роботи Вашим залізним коням.

З повагою Дніпрозапчастина

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner