Продавець ТОВ "Дніпрозапчастина" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
640 відгуків
+380 (97) 083-45-08
+380 (95) 799-25-84
+380 (93) 782-22-73
+380 (68) 083-45-08
Дніпрозапчастина - запчастини для тракторів
Кошик

Шестірня 2 і 4 передач ЮМЗ ковзна КПП, 40-1701117

920 

  • В наявності
  • Код: 40-1701117-А
Шестірня 2 і 4 передач ЮМЗ ковзна КПП, 40-1701117
Шестірня 2 і 4 передач ЮМЗ ковзна КПП, 40-1701117В наявності
920 
+380 (97) 083-45-08
Київстар
  • +380 (95) 799-25-84
    Водафон
  • +380 (93) 782-22-73
    Лайф
  • +380 (68) 083-45-08
    Київстар
  • +380 (68) 359-12-01
    Андрій Олексійович
+380 (97) 083-45-08
Київстар
  • +380 (95) 799-25-84
    Водафон
  • +380 (93) 782-22-73
    Лайф
  • +380 (68) 083-45-08
    Київстар
  • +380 (68) 359-12-01
    Андрій Олексійович
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Шестірня КПП 2 і 4 передач ковзна 40-1701117-А (ЮМЗ, Д-65) виробництва  ЮжМаш

 


 

 

Ремонт і регулювання коробки перемикання передач трактора ЮМЗ-6

Основні несправності коробки передач ЮМЗ-6, що вимагають ремонту — не вмикається або не вимикається передавання, передавання під час роботи мимовільно вимикається (вибиває передачу), перегрівається олива в КПП, ускладнене вимкнення й увімкнення передач, у КПП ЮМЗ 6 під час роботи чутні характерні стуки та шуми.

Коробка передач ЮМЗ-6 

1-вал приводу ВОМ,
2-стантувальний штифт,
3-первинний вал ЮМЗ,
4-стійкий болт первинного вала,
6-склянка підшипника,
7-регулювальні прокладки,
8-блок шестерень ЮМЗдруге і четверте передавання,
9-валик перемикання першого передавання та заднього ходу,
10-валик перемикання другого та четвертого передач,
11-валик перемикання третього та п'ятої передач,
12-валик перемикання редуктора,
13-фіксатор,
14-блокувальний валик,
15-засувка,
16-вимикач,
17-тяги клямки обмежувача ходу педалі,
18-чехол,
19-важіль перемикання передач ЮМЗ,
20-кулісу ЮМЗ,
21-упор валика заднього ходу,
22-блок шестерень третього та п'ятої передач,
23-шестерня першого передавання та заднього ходу,
24 вторинний вал ЮМЗ-6,
25-відвідна шестерня заднього ходу,
26-тягова шестерня ЮМЗ першого передавання,
27-відвідна шестерня третього передавання,
28-проміжний вал ЮМЗ-6,
29-блок шестерень четвертої та п'ятої передач,
30-корка спуску оливи,
31-тягова шестерня ЮМЗ друге передавання,
32-Відома шестерня ЮМЗ постійного зачіпання.

При розбирання КПП ЮМЗ-6корпус коробки передач ЮМЗ-6 оглядається на наявність тріщин, пошкоджень, зношування посадкових місць підшипників ЮМЗ, гнізд підшипників, нарізних отворів і з'єднань. Заміна корпусу КПП ЮМЗ необхідна у разі тріщин на посадкових отворах, тріщин або обломах фланця кріплення корпусу, що захоплюють понад 2 отвори під болти кріплення до корпусу. В інших випадках тріщини на кінцях засвердлюються, зачищаються й заварюються.

Під час зносу посадкових місць КПП під підшипники ЮМЗ більш ніж 0,5 мм, і 0,1 мм між корпусом і гніздом підшипника, отвори відновлюють залозінням або епоксидною смолою, з подальшою розточкою під розмір.

Отвори під штифты и оси ЮМЗ розташовуються під розмір ремонтних втулок, з подальшим встановленням втулок ЮМЗ. Зношена різь відновлюється, нарізуванням різі більшого розміру або нарізними вставками.

Валы КПП ЮМЗ витягуються й замінюються у разі тріщин, зламів, вигину, що не дає змогу відновити вал. Вигин вала виправляється холодним пресуванням, знос посадкових місць валів відновлюється наплавкою, наварюванням або приварюванням сталевої стрічки, з подальшим обробленням під розмір. Пошкоджена різь на кінцях валів проточується, і нарізається меншого діаметра під меншу гайку, або наплавляється й нарізається стандартна різь.

Шестерні ЮМЗ зі наскрізними тріщинами, зі зносом зубів більш ніж 0,05 мм на конус і 10 мм по довжині параться й замінюються новими. За дефектів кільцевого пазу під вилку перемикання передач ЮМЗ, паз відновлюється розточкою під збільшений розмір. Торцеві поверхні зубців шестерень наплавляються, а зношені за товщиною відновлюються на пресі. 

Збирання коробки передач.

Перед складанням КПП ЮМЗ-6 всі деталі очищаються й продуваються, попередньо нагріті підшипники напресовуються на вали ЮМЗ-6. У корпус встановлюються вторинні вали ЮМЗ, з таким розрахунком, що від торця конічної шестерні вторинного вала до осі диференціала ЮМЗбуло 130 мм.

Під час складання КПП насамперед збирається верхній вал ЮМЗпроміжний вал ЮМЗ, нижній вал і другий проміжний вал, потім вали з передньою кришкою. У процесі складання отвори та поверхні втулок, підшипників і валів змащуються трансмісійною оливою. Треба звернути увагу, що торець шейки тягової шестерні ЮМЗ первинного вала має втоптати в підшипнику не менш ніж 0,5 мм, торець заднього кінця на 1-2,5 мм від поступа тяговій шестерні. Нижній кінець важеля перемикання передач ЮМЗ має виступати на 45-49 мм від кришки.

Коробка передач (розріз по редуктору)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-вал приводу ВОМ,
25-тягова шестерня заднього ходу ЮМЗ,
26-відвідна шестерня першого передавання,
27-відвідна шестерня третього передавання,
28-проміжний вал ЮМЗ,
29-блок шестерень четвертої та п'ятої передач,
31-відвідна шестерня другого передавання,
32-відома шестірня постійного зачеплення,
33 кронштейн редуктора,
34-відома шестірня редуктора
35-муфта увімкнення редуктора ЮМЗ,
36-відвідна шестірня редуктора,
37-вал редуктора,
38-проміжна шестерня заднього ходу,
39-ось проміжної шестерні заднього ходу.

Вали правильно зібраної коробки передач ЮМЗ-6, мають легко, без заїдань і заклинень провертатися. Після закінчення складання КПП перевіряється на стенді в роботі без навантаження й під навантаженням на кожне передавання. У процесі перевірки не допускаються заїдання під час перемикання передач, стуки та шуми в коробці передач, текти та перегрівання оливи в коробці.

 

Характеристики
Основні
ВиробникПівденмаш
Країна виробникУкраїна
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Тип запчастиниОригінал
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
Застосуванняюмз
Інформація для замовлення
  • Ціна: 920 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner