Продавець ТОВ "Дніпрозапчастина" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
700 відгуків
+380 (97) 083-45-08
+380 (95) 799-25-84
+380 (93) 782-22-73
+380 (68) 083-45-08
Дніпрозапчастина - запчастини для тракторів
Кошик

Турбокомпрессор | Турбина | ТКР

Турбокомпресори для тракторів

Турбокомпресор – це спеціальний пристрій, який допомагає збільшити потужність трактора. У наш час це раціональне і вигідне рішення. Турбіна допоможе вам із цим завданням, і при цьому без збільшення об'єму самого двигуна та кількості обертів коленвала.

Комплектуючі турбокомпресора є звичайними елементами впускної системи.

На нашому сайті ви можете придбати потужні та надійні турбокомпресори за вигідними цінами, переходьте до каталогу!

в виде галереив виде списка

Елементи турбокомпресора та їх функції у роботі

  • турбінне колесо;
  • оболонка турбіні;
  • вал ротора;
  • корпус підшипника;
  • компрессорне (нагнітальне) колесо;
  • оболонка компрессора;
  • регулятор тиску компрессії.

Турбінне колесо забирає енергію вихлопних виділень, що обертається у корпусі. Як правило, оправа виготовляється з жаростійких матеріалів, щоб уникнути перегріву. Нагнітальне колесо поглинає повітря, стискає та передає у циліндри. Вони закріплені на валу ротора, який тримає опору на підшипниках ковзання, мають спеціальні зазори для «плаваючого» стану та змащені моторним мастилом. Регулятор – це найголовніший елемент. Виглядає як клапан, що регулює енергію газів, тим самим забезпечує оптимальний тиск.

Який принцип роботи компресора?

Можна сказати, що весь принцип роботи полягає в стисканні вихлопних газів та «крутки» повітря. Гази обертають турбінне колесо, воно у свою чергу крутить компресорне, за рахунок цього відбувається стиснення повітря та подача в систему.

Види та характеристики

  1. Одноступенева - один компресор на двигун, буває два або більше агрегатів, вони працюють на кілька циліндрів.
  2. Послідовна система - 2 агрегати, їх показники можуть бути як і однакові, так і різні, працюють на одну групу циліндрів.
  3. Двоступінчаста - 2 нагнітачі, які послідовно встановлені, але в парі на циліндри.

Найпопулярніший вид, що використовується, - це одноступінчасті.

За типом використання

  • для автомобілів на бензинових, дизельних та газових агрегатах;
  • для агрегатів з малою, середньою та великою потужністю.

Для придбання виробів на нашому сайті ви можете зв'язатися з нашими фахівцями за телефоном або залишити заявку на сайті. Ми продаємо нові та реставровані турбіни, і всі товари мають 100% гарантію. Доставка діє на Україні.

Коли турбокомпресор ТКР шумить

Якщо Вам здається або агрегат справді видає гучний звук, перевірте систему випуску, що знаходяться під тиском вхід/вихід компресора. Між ротором турбіни та компресором не повинно бути тертя, пошкоджень внаслідок контакту із сторонніми предметами. Пристрій з пошкодженими або роторами, що труться один про одного, підлягає заміні.

Перевірте на предмет цілісності/засмічення маслопровід та трубку сапуна. Не використовуйте герметики на стику подаючого та зливного маслопроводу, вони розчиняються в гарячій оливи, а мастило виводить з ладу підшипники та кільця вузла. Перед встановленням турбіни змастіть її, промийте двигун і замініть оливу, замініть повітряний та масляний фільтри.

Перед завантаженням двигуна (початку руху) дайте йому попрацювати на холостих обертах 30 секунд. Інакше, як і при різкому вимкненні, вузол обертається без мастила, а кільця та підшипники наказують «довго жити».

Поломки турбін ТКР

Виділяють три характерні причини ушкодження вузла - потрапляння сторонніх предметів, нестача олії або її забруднення. Розглянемо останній випадок. Сміття в моторному мастилі дряпає поверхню вісі, викликає швидке зношування поверхні підшипника. Іноді пошкодження настільки великі, що закриваються канали для підведення олії.

Густе мастило під впливом високих температур коксується, викликає ущільнення та ушкоджує підшипники. Його коксування призводить до дефекту системи герметичності турбіни, відтоку мастила в систему випуску, засмічення повітряного фільтра, підвищеного тиску в картері двигуна.
Мастило застосовується відповідно до інструкції з експлуатації агрегату, єдина вимога — відповідність ГОСТ 8581-78, під який підпадає більшість продукції цього типу.

Що робити, якщо «відходить» олива?

Якщо в процесі експлуатації турбіни ви помітили підвищену витрату оливи без утворення синього диму, перевірте повітряний фільтр і, у разі потреби, замініть. Потім переконайтеся як кріплення корпусу турбіни, перевірте тиск у ній. Крім того, вісь турбокомпресора не повинна мати люфту. Якщо все гаразд, шукайте причину в інших місцях.

Однак, майте на увазі: навіть справний вузол може давати постійний витік олії. Це відбувається коли зливний маслопровід засмічився, або в картері двигуна підскочив тиск. Маслопровід в ідеалі слід робити прямим, тому що по ньому йде не лише мало, а й гази. За фактом не завжди ми маємо те, що хотілося б, і змушені миритися з малим діаметром, великою кількістю вигинів та горизонтальних частин.

Що відбувається в агрегаті через нестачу оливи

Першими відсутність або недостатня кількість мастила помічають підшипники. Вони виходять з ладу, далі зростає тертя роторів компресора та турбіни, зношуються кільця ущільнювачів. У поодиноких випадках лопає вісь турбіни.

Якщо оливи не вистачає, підшипники працюють за температури, що перевищує базові 60-90 °С. Тепловіддача на ротор збільшена, температура осі скаче до 400 °С. Залишки олії коксуються та провокують перегрів осі. Паралельно перегрівається вісь та підшипники. Якщо вісь "б'є", недовго залишилося до пошкоджень зовнішніх частин впускного каналу. Кільця ущільнювачів перестають виконувати свої функції.

Як виявити несправність турбокомпресора

  • Якщо дизельний двигун не працює на повну потужність і виділяється насичений темний дим: перевірте повітряний фільтр, випускний колектор, кріплення відводів повітря. Переконайтеся у відсутності тертя між ротором компресора та турбіни (шукайте візуальні сліди).
  • Якщо підвищена витрата мастила, а дим синього кольору: перевірте повітряний фільтр, кільця ущільнювачів і підшипники турбокомпресора, сапун двигуна і зливний маслопровід.
  • Шум під час роботи означає, що настав час глянути на систему випуску, кріплення повітроводів, переконатися, що підшипники не деформовані.

Вихід з ладу внаслідок потрапляння всередину сторонніх предметів

Ротор турбіни можуть пошкодити частини клапанів або поршневих кілець, що з ним вступили в контакт в результаті поломки двигуна. Однак, це не єдина причина виходу з ладу. Твердий предмет у каналі турбокомпресора збиває лопатки, а м'який - гне. Абразивні матеріали шліфують лопатки ротора, балансування осі порушується. Як наслідок - пошкодження канавок підшипників.

Навіть дрібне пошкодження призводить до виходу агрегату з ладу. Варто зауважити, він працює на високих оборотах, тому найменший дисбаланс роздмухує несправність до масштабів заміни вузла.

Покупцеві на замітку

Коли техніка зупинилася, ви шукаєте запчастини та вибираєте постачальника. Питання виробника в ряді випадків не стоїть, тому що вам підходить вузол конкретного бренду або ви готові жертвувати тривалістю експлуатації заради економії. Мова, звичайно ж, про відновлені вузли. «Фахівці» у лапках стверджують, що купувати запчастини потрібно у виробника техніки. Так дешевше та прослужить довше. За фактом дорогі вузли окупаються не так добре, а служать не набагато краще відновлених. Та й виробник який завжди ставить запчастини власного виробництва.

Усі агрегати на заводі-виробнику проходять передпродажні випробування на стенді для динамічного балансування. Він є установкою, яка відтворює різні режими роботи двигуна. За результатами тестування роблять висновок динамічної врівноваженості ротора турбіни, в чотирьох площинах. Обертається ротор приводом від плоского нескінченного ременя, на своїх же шийках у вкладишах призм.

Якщо параметри ротора, що перевіряється, відповідають нормам, він надходить у продаж. Ступінь відповідності/невідповідності даним стенду фіксує електронний вимірювач.

Комплексні випробування включають прокачування мастила під тиском, обкатку повітрям і вихлопними газами на середніх оборотах, перевірку газомасляного ущільнення, охолодження повітрям.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner