Передній ведучий міст ПВМ МТЗ
Запчастини переднього мосту для тракторів МТЗ
Маневреність та надійність різних моделей тракторів залежить від міцності та якості складових деталей. Від переднього моста МТЗ залежить прохідність та потужність транспортного засобу. Основна функція, яку він виконує - це з'єднання коліс між собою. Він виступає якоюсь опорою передньої частини трактора. Кріпиться за допомогою підвіски до рами трактора.
- Кронштейн гідроциліндра поворотного (ПВМ) 102-2301023-01 МТЗ-82 (Нов. зразка) 102-2301023-011 100 ₴В наявності
В залежності від моделі та модифікації транспортного засобу, існують три типи мостів – ведучий, керований, а також з подвійною дією.
Їх встановлюють:
- в тракторах із звичайною комплектацією - керовані;
- у передньопривідному транспорті підвищеної прохідності міст одночасно виконує обидві функції;
- у спеціалізованій техніці може бути або провідний, або керований.
Підвіски, на які кріпиться комплексний вузол, бувають залежні та незалежні. Цей факт впливає на конструкцію приладу. Якщо вісь валу залежна, то сам він виглядає як жорстка балка, на яку кріплять маточини коліс.
Основою переднього мосту з незалежною підвіскою виступає поперечка, що несе, з важелями.
Складники ПВМ МТЗ
Щоб техніка виконувала більший спектр роботи, а не лише банальні завдання, конструкції укомплектовують різними елементами.
Передній міст тракторів МТЗ - це складний механізм, що складається з ряду комплектуючих:
- пробки;
- корпуси;
- кільця, що ущільнює;
- сапуна;
- кришки гвинта;
- шестерні півосі;
- диференціала:
- коробки;
- пластини;
- гайки;
- провідного диска;
- заглушки кришки;
- осі гвинта корпусу;
- обойми сальників;
- штифт кришки;
- регульованого гвинта;
- кронштейна поворотного гідроциліндра та інших деталей.
Модернізуючи трактори за допомогою переднього валу, підвищують прохідність та продуктивність за менших витрат енергії. Його використання в конструкціях, моделях з низькообертовими двигунами сприятливо впливає на деталі механізму, продовжує термін їх експлуатації. Щоб агрегат працював безперебійно і не вимагав частої заміни, вузловий комплекс повинен бути виконаний із високоякісного матеріалу. Правильний монтаж не менш важливий, оскільки помилки при встановленні призведуть до виходу його з ладу.
Запчастини переднього мосту для тракторів МТЗ представлені не тільки в оригінальному вигляді, а й з вторинного ринку, відремонтовані, відновлені або модифіковані. Придбати можна і сам вал, і необхідні комплектуючі до нього. Весь товар пройшов тестування та відповідає міжнародним сертифікатам якості.