Заміна масла і фільтрів на ЮМЗ
Заміна масла в тракторі ЮМЗ
Хотів почати написання своєї статті з того, що з багатьма питаннями за нього тракторів ЮМЗ і МТЗ стикаюся щодня. І постараюся описати несправності і як їх виправляти у своїй статті.
Саме перше і основне – це заміна масла, промивання системи гідравліки та заміна існуючих фильтрів.
Почну з того що в тракторі ЮМЗ, масло міняють коли закінчується сезон робіт та трактори стають на технічне обслуговування або ж якщо трактор пройшов 200часов роботи в полі (мотогодини) бажано придбати лічильник мотогодин або тахоспдометр. Залежно які у вас фільтри стоять:
- Сітчасті - дуже хороші і надійні в роботі. Варто розкрутити зняти кришку витягнути сіточки, взяти щіточку і в солярці промити і поставити назад, вони економні і практичні.
- Паперові, за ними потрібно дуже строго стежити, особливо якщо у вас екскаватор, то паперові часто під тиском розриває. У слідстві чого забиваються канали гідравлічні і потрапляють в розподільник, і тоді виникають гідроудари, рвуться шланги рвд, гріється насос НШ. Намагайтеся не затягувати із заміною фільтрів!!!
Раптово мало змінюється, якщо в маслі стружка або ж якісь абразиви в ньому. Або ж з ладу вийдуть всі гідравлічні пристрої.
При заміні, промиванні, виконуємо наступні вказівки:
- Перше, що ми робимо - це механізм задньої навіски ЮМЗ піднімаємо в крайнє положення і починаємо повертати кермо вліво до упору.
- На малюнку 6,45 відкручуємо першу пробку з маслозаливної горловини витягуємо сітку і промиваємо її.
- Зі зливного патрубка, відкручуємо гайку (5), потім знімаємо пробку (6) і починаємо зливати масло в ємність .
- Після чого починаємо опускати до упору наважку і повертаємо кермо вправо до кінця для зливу масла з гідроциліндра і насоса дозатора
- Від'єднуємо маслопровід всмоктуючий (4) від гідронасоса і бака, беремо снисаес сітку промиваємо і маслопровід в дизельному паливі.
- Від'єднуємо маслопровід (7) від кришки (8) відкручуємо болти і знімає кришку.
- Фільтр в зборі (9) витягуємо, промиває його з солярці або ж проводимо заміну фільтра (11)
Що пораджу, це заливати хороше масло. Утриматися від відпрацювання і ваша гідро-система буде працювати надійніше, а витрати на запчастини будуть менше.
Хорошої роботи Вашим залізним коням.
З повагою Дніпрозапчастина