Продавець ТОВ "Дніпрозапчастина" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
658 відгуків
+380 (97) 083-45-08
+380 (95) 799-25-84
+380 (93) 782-22-73
+380 (68) 083-45-08
Дніпрозапчастина - запчастини для тракторів
Кошик

Установка переднього ведучого вала на трактори ЮМЗ

Установка переднього ведучого вала на трактори ЮМЗ

Установка переднього ведучого вала на трактори ЮМЗ

Тракторна продукція Південмашзавод спочатку позиціонувалася як універсальна техніка для виконання робіт в будівництві, сільському і комунальному господарстві.

Для тих, хто має в своєму розпорядженні трактори ЮМЗ - це своєрідний феномен, незамінний помічник, якого не потіснило ні час, ні більш сучасні машини.

Основні характеристики трактора ЮМЗ

Перші ЮМЗ були випущені Дніпропетровським машинобудівним заводом ще в середині 60-х років минулого сторіччя.

Серійне виробництво було завершено в 2001 році, але найбільш стійкі екземпляри, яким пощастило з господарями, ще можна зустріти в робочому стані.

На момент масового випуску трактора були настільки затребувані, що виробники на прохання Швеції поділилися технологіями, і на їх базі було створено Volvo BM-700.

Проста конструкція, багатофункціональність, висока ступінь ремонтопридатності, невибагливі до палива і умов експлуатації, стійкість до перевантажень - це лише частина переваг міцно закріпили техніку ЮМЗ у верхніх рядках рейтингу тракторів подібного класу.

Інші характеристики виглядають таким чином:

  • тяговий клас 1,4;
  • максимально розвивається швидкість - до 24,5 км/год;
  • потужність двигуна - 60 л. с.;
  • кліренс - 0,65 см;
  • габарити - 1,07/1,88/2,73 м;
  • витрата пального - 3,8 л/год;
  • ширина колії: передні колеса - 1,86, задні - 1,8, колісна база 4х2;
  • обсяг бака – 90 л дизпалива;
  • максимально можлива маса навісних інструментів - 1,115 т, загальна маса трактора 3,35 т;
  • акумулятор 12В.

Крім того, трактора дісталися: гидрообъемное рульове управління, сухі дискові гальма, рідинна система охолодження двигуна.

Запуск здійснюється електростартером.

Тюнінг трактора ЮМЗ

З одного боку - трактора ЮМЗ отримали максимально просту конструкцію при вичерпному, а, на думку деяких експлуатують, навіть надлишковій функціоналі.

Тим не менш, простота трактора стала відмінним стимулом для умільців, які займаються поліпшенням окремих вузлів і механізмів цієї лінійки машин.

Завдяки хорошій сумісності деталей і найпростішої базової конструкції трактора, змінам піддаються:

  • рульове управління - поліпшується гідравліка;
  • двигун - встановлюються турбіни;
  • КПП - з 5 до 12 ступенів.
  • система запалювання та інші вузли, механізми.

Цілі модернізації переднього ведучого вала ЮМЗ

Поширеною практикою стала заміна переднього ведучого моста на аналогічні вузли, що встановлюються на автомобіль ГАЗ-66 або на трактор Т-60.

Така модернізація дозволяє поліпшити прохідність і маневреність трактора, покращити в цілому технічні та експлуатаційні параметри агрегату.

Зокрема, новий вал дозволяє отримати ряд конкретних переваг:

  1. Можливість блокування переднього ведучого моста на всіх швидкостях.
  2. Велика маса вала покращує стійкість і прохідність трактора.
  3. Вал в сочетании с низкооборотным двигателем обеспечивает щадящий режим для его узлов и механизмов.

С этой целью осуществляется разборка двигателя и установка раздаточной шестерни с улучшенными характеристиками, после чего проводится монтаж переднего ведущего моста.

Подставная шестерня КП задействуется в кинетической схеме для переноса крутящего момента на раздаточную коробку переднего моста с вторичного вала. В зависимости от модификации ЮМЗ, для ее монтажа демонтируется деталь, выполнявшая эту функцию ранее, либо устанавливается шестерня без раската трактора. После этого шага устанавливается раздаточная коробка.

Приобретая комплект деталей, необходимо оценить его качество, в частности проверить, нет ли на зубьях следов выработки, а также прошла ли шестерня термообработку.

В идеале деталь и подшипники в ней должна быть абсолютно новыми - только в таком виде можно гарантировать длительную и безаварийную эксплуатацию техники. Что касается подшипников, то специалисты рекомендуют остановить свой выбор на деталях с маркировкой ГПЗ-34. Приемов модернизации достаточно много, каждый из механиков по-своему проводит манипуляции, позволяющие получить больше от морально устаревшего агрегата.

Необходимо помнить о том, что для длительной и безаварийной работы реконструированного трактора, процедура замены моста требует точности сопряжения деталей и качественного монтажа узлов.

Передаточные числа валов ЮМЗ и Газ-66 разные, поэтому перед началом работ не лишним будет провести расчеты и создать чертеж, просчитав количество зубьев и ширину шестерни, параметры вала со смещенным центром и диаметры втулок, а также определить параметры других элементов кинематической схемы.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner