Запчастини карданної передачі для тракторів МТЗ
Запчастини карданної передачі для тракторів МТЗ від ТОВ "Днепрозапчасть"
Карданна передача тракторів
Трактор - складний сільськогосподарський агрегат, що складається з великої кількості окремих вузлів і механізмів.
Карданна передача є його невід'ємним елементом і призначена для компенсації зміщення валів сполучених вузлів у всіх напрямках - осьовому, радіальному і кутовому. Якщо говорити простіше, то по суті, з'єднання двох або більше муфт і є карданною передачею.
Вона включає:
- з'єднувальні муфти,
- карданні вали,
- опори.
У більшості випадків рульове колесо і рульовий механізм пов'язані між собою за допомогою карданної передачі.
Умови коректної роботи передачі
Існує ряд вимог, яким повинен відповідати цей елемент конструкції:
- Крутний момент має передаватися без осьових і вібраційних навантажень.
- Кутові швидкості веденого і ведучого вала повинні бути однаковими.
- Високий коефіцієнт корисної дії при роботі.
- Відсутність шуму при роботі.
- Висока ступінь надійності.
ТО карданних валів
Карданні вали виходять з ладу, передусім у тих випадках, коли зносилися голчасті підшипники і хрестовини на шарнірах. у більшості випадків це обумовлено неправильною експлуатацією, і неправильною системою змащення деталей.
При проведенні планового технічного обслуговування підшипники рекомендується змащувати через кожні 120 годин роботи агрегату. Солідол в даному випадку використовувати категорично не можна, оскільки він має малу плинність, і достатню ступінь змащення вузлів досягти не вдасться.
У теплу пору року доцільно включати в роботу тільки задні колеса, а передній вал при цьому не задіяти, тому передній карданний вал стоїть зовсім від'єднати від основної шестерні.
Пристрій проміжної опори
Основне призначення проміжної опори - передати крутний момент від роздавальної коробки до переднього мосту агрегату, уникаючи при цьому різких навантажень, що дозволяє більш дбайливо використовувати пристрій. Всі елементи проміжної опори знаходяться в окремому корпусі, виготовленому з високоміцного чавуну. Весь цей корпус з'єднується з картером зчеплення за допомогою кронштейна.
Щоб запобігти поломці проміжної опори, потрібно із зусиллям підтягувати диски муфти. Якщо ви виявили збої в ході експлуатації опори, вимкніть привід переднього моста. В першу чергу перевірити рівень мастила всіх необхідних елементів конструкції і відсутність люфтів. Потім максимально підтягніть регулювальну гайку. Якщо це не дає необхідного результату, розберіть вузол і виявити несправність. Швидше за все, зносився певний елемент конструкції і доведеться його замінити.
При виборі комплектуючих виробів орієнтуйтеся на перевірену компанію, яка зможе вам надати відповідну запчастину високої якості за оптимальною ціною і гарантією від виробника.
Фірма ТОВ "Днепрозапчасть" успішно працює з 2004 року, і за ці роки встигла проявити себе тільки з кращого боку, т. к. заробила довіру постійних клієнтів з усієї України.
Станьте нашим покупцем і ви, і тоді самі зможете переконатися в якості наших товарів, професіоналізм наших співробітників і вигідних умовах співпраці.