Продавець ТОВ "Дніпрозапчастина" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
710 відгуків
+380 (97) 083-45-08
+380 (95) 799-25-84
+380 (93) 782-22-73
+380 (68) 083-45-08
Дніпрозапчастина - запчастини для тракторів
Кошик

Запчастини карданної передачі для тракторів МТЗ

Запчастини карданної передачі для тракторів МТЗ

Запчастини карданної передачі для тракторів МТЗ від ТОВ "Днепрозапчасть"

Карданна передача тракторів

Трактор - складний сільськогосподарський агрегат, що складається з великої кількості окремих вузлів і механізмів.

Карданна передача є його невід'ємним елементом і призначена для компенсації зміщення валів сполучених вузлів у всіх напрямках - осьовому, радіальному і кутовому. Якщо говорити простіше, то по суті, з'єднання двох або більше муфт і є карданною передачею.

Вона включає:

У більшості випадків рульове колесо і рульовий механізм пов'язані між собою за допомогою карданної передачі.

Умови коректної роботи передачі

Існує ряд вимог, яким повинен відповідати цей елемент конструкції:

  1. Крутний момент має передаватися без осьових і вібраційних навантажень.
  2. Кутові швидкості веденого і ведучого вала повинні бути однаковими.
  3. Високий коефіцієнт корисної дії при роботі.
  4. Відсутність шуму при роботі.
  5. Висока ступінь надійності.

ТО карданних валів

Карданні вали виходять з ладу, передусім у тих випадках, коли зносилися голчасті підшипники і хрестовини на шарнірах. у більшості випадків це обумовлено неправильною експлуатацією, і неправильною системою змащення деталей.

При проведенні планового технічного обслуговування підшипники рекомендується змащувати через кожні 120 годин роботи агрегату. Солідол в даному випадку використовувати категорично не можна, оскільки він має малу плинність, і достатню ступінь змащення вузлів досягти не вдасться.

У теплу пору року доцільно включати в роботу тільки задні колеса, а передній вал при цьому не задіяти, тому передній карданний вал стоїть зовсім від'єднати від основної шестерні.

Пристрій проміжної опори

Основне призначення проміжної опори - передати крутний момент від роздавальної коробки до переднього мосту агрегату, уникаючи при цьому різких навантажень, що дозволяє більш дбайливо використовувати пристрій. Всі елементи проміжної опори знаходяться в окремому корпусі, виготовленому з високоміцного чавуну. Весь цей корпус з'єднується з картером зчеплення за допомогою кронштейна.

Щоб запобігти поломці проміжної опори, потрібно із зусиллям підтягувати диски муфти. Якщо ви виявили збої в ході експлуатації опори, вимкніть привід переднього моста. В першу чергу перевірити рівень мастила всіх необхідних елементів конструкції і відсутність люфтів. Потім максимально підтягніть регулювальну гайку. Якщо це не дає необхідного результату, розберіть вузол і виявити несправність. Швидше за все, зносився певний елемент конструкції і доведеться його замінити.

При виборі комплектуючих виробів орієнтуйтеся на перевірену компанію, яка зможе вам надати відповідну запчастину високої якості за оптимальною ціною і гарантією від виробника.

Фірма ТОВ "Днепрозапчасть" успішно працює з 2004 року, і за ці роки встигла проявити себе тільки з кращого боку, т. к. заробила довіру постійних клієнтів з усієї України.

Станьте нашим покупцем і ви, і тоді самі зможете переконатися в якості наших товарів, професіоналізм наших співробітників і вигідних умовах співпраці.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner