Корінні та шатунні вкладиші для двигуна трактора ЮМЗ
Корінні та шатунні вкладиші для двигуна трактора ПМЗ
Трактори ЮМЗ - техніка специфічна, універсальна, тому експлуатується досить інтенсивно - їй завжди можна знайти роботу і взимку, і тим більше влітку.
Виходячи з цього, потрібно вибудовувати систему обслуговування вузлів та агрегатів.
Щоб уникнути тривалих простоїв у ході пошуку та очікування доставки запчастин, зверніть увагу на найбагатший асортимент деталей в інтернет-магазині ТОВ «Дніпрозапчастина».
Види та призначення вкладок
Коленвал при працюючому двигуні піддається агресивному впливу температур і різного роду навантажень, що призводять до зношування кривошипно-шатунного механізму.
Завдання вкладишів - фіксація коленвала та зниження сили тертя на ділянках сполучення деталей, що обертаються.
Вкладиші відрізняються конструкційно та за місцем монтажу.
Корінні встановлюються всередині двигуна і є півкільцями, що охоплюють шийки коленвала і є для нього опорою.
Шатунні є опорою та забезпечують обертання нижньої головки шатунів.
Тут же знаходяться завзяті кільця, що запобігають осьовому переміщенню коленвала.
Вкладиші бувають:
- біметалеві, в їх основі - сталева пластина товщиною 0,9-4 мм з нанесеним на неї антифрикційним покриттям;
- триметалічні, в яких крім двох, є третій, антифрикційний шар із свинцю олова та міді, товщиною 0,012-0,025 мм.
У процесі роботи ці деталі повинні забезпечуватися достатнім обсягом масла, тому в робочому стані відсутній контакт між площадками, що труться.
Ознаки зношування вкладишів
Підшипники ковзання через знос необхідно періодично змінювати.
Основні ознаки зношування вкладишів можна визначити на холостих оборотах двигуна, причому досвідчені механізатори можуть робити це на слух: з'являється характерний стукіт, причому «звучання» корінних та шатунних вкладишів відрізняється.
Шатунні стукають різкіше за корінні, і дефект чутний при різкому натисканні на газ.
Друга ознака необхідності заміни антифрикційних вузлів - різке падіння тиску олії.
Недостатній обсяг мастила, потрапляння в механізми частинок металу, бруду, пилу, призводить до прискореного зношування вкладишів за рахунок появи люфту, який і викликає стукіт.
Ігнорування проблеми може призвести до заклинювання шийки коленвала та необхідності тривалого та дорогого ремонту.
Сертифіковані вкладиші для двигуна трактора ПМЗ
У каталозі компанії «Дніпрозапчастина» представлені десятки запчастин для ремонту двигуна, у тому числі й вкладиші Н1, Р3, Н2, Р1, Р2:
- корінні;
- шатунні;
- комплекти.
Деталі постачаються перевіреними постачальниками, які пройшли сертифікацію на право їх виготовлення, тому при ремонті не виникне проблем із припасуванням запчастин, аналогічних оригінальним.
Товари для ЮМЗ пропонуються за вигідними цінами, оптом та в роздріб, оскільки необхідна кількість найбільш затребуваних позицій завжди є на складі компанії.