Рулі МТЗ (кермові колеса)
Колесо рульове МТЗ-80, МТЗ-82 складається з обода, спиць та центральної маточини:
- обід виконаний із міцного полімеру з текстурованою поверхнею для покращеного захоплення;
- спиці, рівномірно розташовані по колу, з'єднують його зі маточиною для кріплення до валу рульової колонки.
Вибір матеріалу обумовлений необхідністю забезпечити довговічність та надійність конструкції. Купити руль на МТЗ можна в інтернет-магазині Дніпрозапчастини; аксесуари завжди на складі компанії та готові до відвантаження в день замовлення.
Купити кермо МТЗ 82 (82.1), 892 в Україні
Рульове колесо МТЗ-82 та його ергономіка важливе для ефективної та безпечної роботи оператора, мінімізації фізичного навантаження та підвищення точності управління. Кут нахилу кермової колонки дозволяє трактористу підтримувати природне положення рук та спини, зменшуючи стомлюваність при тривалій роботі. Текстура поверхні з мікрорельєфом покращує зчеплення з руками водія навіть при роботі в рукавичках або підвищеній вологості.
Параметр | Значення | Ергономічний ефект |
---|---|---|
Товщина ободу | 25-30 мм | Комфортне захоплення, зниження стомлюваності |
Кут нахилу колонки | 20-25 ° | Природне положення рук та спини |
Тип поверхні | Мікрорельєф | Поліпшене зчеплення у різних умовах |
Відстань від сидіння | 450-500 мм | Оптимальне положення для більшості операторів |
Ціна на кермо трактора МТЗ-892 доступна за рахунок прямих поставок із заводу-виробника.
Руль МТЗ 80 (рульове колесо) в інтернет магазині Дніпрозапчастина
Геометрія деталі розрахована для оптимального розподілу навантаження. Триспицева конструкція підвищує жорсткість та покращує передачу зусилля від рук оператора до механізму повороту коліс сільськогосподарської техніки.
Характеристика | Значення | Вплив на експлуатацію |
---|---|---|
Діаметр керма | 400 мм | Баланс між точністю та зусиллям |
Матеріал | Полімер | Зносостійкість, температурна стабільність |
Кількість спиць | 2 або 3 | Поліпшена жорсткість та передача зусилля |
Тип з'єднання з валом | Шлицевий | Надійна фіксація, мінімальний люфт |
Форма обода та розташування спиць дозволяють оператору інтуїтивно відчувати положення коліс трактора, що особливо важливо під час роботи на низьких швидкостях в умовах обмеженого простору.