Гідророзподільник Р40
Розподільник Р-40 керує потоком гідравліки, забезпечуючи функціонування виконавчих гідравлічних механізмів трактора. При піднятті навісного обладнання не повинно бути ривків, потік гідронасоса залишається рівним. Будь-які затримки або зміни в характері роботи відразу вказують на проблеми.
Інтернет-магазині Дніпрозапчастина є офіційним дилером заводів-виробників, у зв'язку з чим ціна на гідророзподільник Р 40 є мінімальною роздрібною в Україні.
Купити гідророзподільник Р-40 МТЗ, ЮМЗ в Україні
У сільгосптехніці пристрій стоїть між насосом і робочими знаряддями. Він направляє рідину в потрібні канали, щоб механізм піднімав, опускав або утримував навантаження. Управління йде через золотник, який перекриває або відкриває канали. Найменший його знос призводить до втрати тиску й обладнання починає опускатися під вагою.
Корпус виконаний з міцного чавуну / сталі і витримує високі навантаження. Комплектуючі - в наявності на складі компанії, тому купити розподільник Р 40 можна з його відправленням у день замовлення.
Якщо всередині потрапляє бруд або стружка, золотник може заклинити, а клапани перестають утримувати тиск. Це одразу відчувається: навішування повільно опускається, чути нехарактерні шуми, особливо при вимкненому гідронасосі.
Краща ціна на розподільник Р40 в інтернет магазині Дніпрозапчастина
Основні ознаки несправності гідророзподільника Р-40:
- витоки оливи;
- зниження тиску;
- нестабільна робота обладнання.
За необхідності ремонту сільськогосподарської техніки та заміни пристрою купити гідророзподільник Р40 для МТЗ 82, 80 і ЮМЗ-6, Т-40, Т-25, Т-16 в оригінальному виконанні можна в Дніпрозапчастини.
Технічні характеристики | Значення |
---|---|
Максимальна витрата | 40 л./хв. |
Допустимий тиск | 25 МПа |
Робоча температура | від -40 °C до +60 °C |
Матеріал корпусу | Сталь, чавун |
Витоки найчастіше відбуваються через зношування ущільнень. Неякісне мастило або його рідкісна заміна призводять до корозії деталей. Згодом з'являється стукіт або вібрація під час перемикання. А якщо золотник рухається туго або заїдає, причина може бути у бруді всередині корпусу. Ігнорування несправностей може призвести до відмови всієї гідравлічної системи. Якщо розподільник не тримає тиск, насос працює на перевантаженні, що скорочує його ресурс.