Продавець ТОВ "Дніпрозапчастина" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
695 відгуків
+380 (97) 083-45-08
+380 (95) 799-25-84
+380 (93) 782-22-73
+380 (68) 083-45-08
Дніпрозапчастина - запчастини для тракторів
Кошик

Переобладнання двигуна ЮМЗ на МТЗ

від 39 000 ₴

  • Немає в наявності
Переобладнання двигуна ЮМЗ на МТЗ
Переобладнання двигуна ЮМЗ на МТЗНемає в наявності
від 39 000 ₴
+380 (97) 083-45-08
Київстар
  • +380 (95) 799-25-84
    Водафон
  • +380 (93) 782-22-73
    Лайф
  • +380 (68) 083-45-08
    Київстар
  • +380 (68) 359-12-01
    Андрій Олексійович
+380 (97) 083-45-08
Київстар
  • +380 (95) 799-25-84
    Водафон
  • +380 (93) 782-22-73
    Лайф
  • +380 (68) 083-45-08
    Київстар
  • +380 (68) 359-12-01
    Андрій Олексійович
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Переобладнання трактора ЮМЗ із двигуном Д-65 на двигун Д-240 повний комплект. 

     

     Дуже багато надходить дзвінків «Про те, як поставити двигун Д-240 на трактор ЮМЗ» 
Приходитися все дуже довго об'єднати, а телефоном, самі розумієте, не завжди виходить розповісти, немає часу чи просто зайнятий, і все як то по-швидкому. Якщо вам дійсно цікаво, як переобладнати ЮМЗ на двигун Д240? і його модифікації....
      Розглянемо стандартне заводське переобладнання ЮМЗ під двигун МТЗ


Насамперед потрібно замінити:


• Кришка шестерень ГРМ ( газо розподільного механізму) — вона виробляється тільки в Білорусі. Заміна її потрібна для того, щоб потім ми встановили привод НШ 32

 


• За кришкою ГРМ ми змінюємо шків колінвала Д240 для встановлення перехідника з вібро-гасячої гумою під шліци насоса НШ 32


• Перехідник на передню кришку, під НШ 32


• Опора для кріплення двигуна Д240 на лонжерони ЮМЗ,
 вже в зборі з кронштейнами

• Подовжувач вентилятора ЮМЗ, для того щоб можна було больовий рівень максимально наблизити до радіатора, від запобігання перегріванню радіатора

.
• Брус трактора юмз модифікований, з місцем для встановлення проставки НШ32


• Маховик на двигун МТЗ під колінвал Д240, але кошик і зчеплення ми залишаємо від трактора ЮМЗ, тут переробляти нічого не потрібно.


• І сам картер (проставка, як її називають), щоб з'єднати двигун д240 із проміжком ЮМЗ


• Амортизатори під опору
 

 

  • Кронштей підздухоочисник Д240
  • Шланги під гідравліку, повний комплект

  • Вісь кочення ЮМЗ посилена

 


Зібравши цей комплект переобладнання, який буде вам варто до 30 тис грн, якщо ви думаєте, що я вигадую такі ціни, то так і є!!! Але найважливіше, те!!!! Що цей комплект вже працює впродовж 10 років без полосок

Вам багато хто скаже, що мол купуйте МАХВІК і КАРТЕР, вставте і все буде гаразд, немає це лише б втюхати вам і заробити на вас!!!
 
            

                      Але є ще один варіант встановлення й багато хто задає по ньому дуже багато питань і боятися, що цей спосіб не працюватиме. Ну що ж ще робити, коли не знайти нових блоків на двигун Д65, а колінвалі доводиться міняти щороку?
 
Варіант встановлення двигуна Д240 без заміни передньої кришки та інших деталей, ставимо насос НШ 10 і в нас уже працює гідравліка на кермо. Є невелика радість хоч і маленька.))) багато хто переробляє далі через шківи або ще якісь інші пристосування....
         Але ми пам'ятаємо, що в нас на коробці передач, є місце для встановлення насоса НШ 100 під екскаватор. І ось... На заводі розробили та зробили приставку, яка приводиться від шестерні НОШ 100 і передає на нашпривод, у який ставитися НШ 32 і працює гідравліка.
Але тут пішли відгуки, змій мені сказав км або мені сказали ті, хто знав того, а той бачив, як той. Чаша все!!!! і набридли з цими питаннями та мороченням голови. НУ уявіть, що вам дзвонять по 5 разів на день і ставлять за це, а потім виходить так, що ще й слухаєте за те, що хочеш об'єднати винним. І для тих, хто довіряє ось тим, хто щось чув,com навіть не читати статтю та вийти й не заходити більше в інтернет (спасибо за розуміння і крик душі)
 
        Але все ж, ті, хто хоче і бажає переробити ви встановлюєте приставку, ставите на неї НШ 32 і гідравліка працює, але... вона буде і працюватиме, навіть коли витисніть зчеплення, то під час вичавленого зчеплення ви не зможете користуватися важелями тость ви ж не їздите з постійно натиснутим зчепленням (як моя дружина на машині)), та логічно. І коли ви підіймаєте плуг і вимикаєте трактор, півгна ж не падає. І нехай під час їзди в полі, під час перемикання передач і натискання на зчеплення півлуг як і йтиме на глибині заданої. Таких комплектів продано вже приблизно 50 штук, то негативних відгуків не було. У швидкому ми встигнемо зняти відео та показати, як воно працює вже на встановленому тракторі.
      Далі перерахувавши багато форумів і багато розумних і божевільних критиків віком від 10 років фахівців. Багато кричаток «НЕ ВИДЕРЕЖИТЬ КОРОБКА» ну, звісно, вона не витримає, якщо вершник поставив двигун, починає його рвати та показувати, що він може. А ялини ви його використовуєте в роботі нормально та порівняно щадно його, то у вас прекрасно працюватиме та поєднуватиметься Д240 з коробкою ЮМЗ
     Скажу про багатьох з нас, мою улюблену пораду «Ми хочемо й рибку з'їсти, і кісточкою не подаватися» бажає вам знайти свою рибку та гарну роботу техніці й вам врожаю.
З повагою ТОВ "Днепрозапчастина" г.Днепр Гаркуша Андрій Алексевич
.S Для детальнішої консультації та питань, що виникли під час прочитання статті звертатися телефонами
+38097083-45-08 Київстар
+38095799-25-84МТС
+38093782-22-73Лайф

       Для детальнішої консультації або технічних питань, Ви можете зв'язатися з нами за зазначеними на сайті телефонами або залишити нам повідомлення і ми з вами зв'яжемося. Доставка здійснюється всією Україною та будь-якими для вас перевезеннями. І оплатою під час отримання товару на пошті.

 

Характеристики
Основні
ВиробникПівденмаш
Країна виробникУкраїна
СтанНовий
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 39 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner