Продавець ТОВ "Дніпрозапчастина" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
625 відгуків
Дніпрозапчастина - запчастини для тракторів
+380 (97) 083-45-08
+380 (95) 799-25-84
+380 (93) 782-22-73

Блок циліндрів ЮМЗ Д-65

  • Немає в наявності
  • Код: Д65-01-001-А

9 999 

+380 (97) 083-45-08
Киевстар
  • +380 (95) 799-25-84
    МТС
  • +380 (93) 782-22-73
    Лайф
  • +380 (68) 083-45-08
    Киевстар
  • +380 (68) 359-12-01
    Андрій Олексійович
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Блок циліндрів ЮМЗ Д-65
Блок циліндрів ЮМЗ Д-65Немає в наявності
9 999 
+380 (97) 083-45-08
Киевстар
  • +380 (95) 799-25-84
    МТС
  • +380 (93) 782-22-73
    Лайф
  • +380 (68) 083-45-08
    Киевстар
  • +380 (68) 359-12-01
    Андрій Олексійович

Опис

Купити блок циліндрів двигуна Д-65 на трактор ЮМЗ (Д65-01-001-А) в інтернет магазині Дніпрозапчастина

В якості енергетичної установки розглянутих тракторів використовуються чотирициліндрові, чотиритактні дизелі з безпосереднім уприскуванням палива і рідинним охолодженням. Дизель розташований в передній частині остова трактора: на передню балку спирається через пружний (шарнірний) елемент, задня частина ― через картер маховика з'єднана з корпусом зчеплення.

Загальний вигляд дизельних двигунів Д-65М (з безпосереднім електростартерним запуском) і Д-65Н (з пусковим бензиновим двигуном), якими комплектуються трактори сімейства ЮМЗ, показано на рис. 2.1; поперечний і поздовжній розрізи дизеля Д-240,а також загальний вигляд (ліворуч і праворуч) Д-245 (трактори сімейства МТЗ) ― на рис. 2.2 та рис. 2.3 відповідно.

Дизель складається з взаємодіючих між собою, що виконують певні функції механізмів і систем, які будуть розглянуті нижче.

Блок-картер 22 (рис. 2.4) ― основна корпусні деталь двигуна. Це складна відливання з чавуну, що об'єднує блок циліндрів і верхню частину картера колінчастого вала. Жорсткість блок картера посилюється перегородками (горизонтальної і кількома поперечними вертикальними) і ребрами внутрішніх поверхонь.

До переднього торця блоку кріпиться болтами сталевий лист (розподільний щит) і чавунна кришка розподілу. Між щитом і кришкою знаходяться розподільні шестерні двигуна. Точно оброблені отвори в листі забезпечують правильне розташування паливного насоса і зачеплення шестерень.

До заднього торця блоку кріпиться задній сталевий лист (лист дизеля з електростартерним запуском не взаємозамінний з листом дизеля з пусковим двигуном).

До нижньої площини блок ― картера і кришки розподілу прикріплений болтами алюмінієвий піддон 27; до верхньої ― головка циліндрів 21. Між піддоном і блок ― картером встановлена поронитовая (або картонна) прокладки, у дні піддона передбачена пробка 26 для зливу масла.

Таким чином, жорстко з'єднані між собою блок-картер, головка циліндрів, піддон, картер розподільних шестерень і картер маховика утворюють остов двигуна.

У блок ― картері є поздовжній канал для олії, від якого воно поперечними каналами підводиться до корінних підшипників колінчастого вала (і до форсунок охолодження поршнів у д-245), а також до шийок розподільного вала.

Картер 23 маховика прикріплено до блока циліндрів болтами і центрується двома штифтами, запресованими в блок. В стінку картера маховика укручений болт, яким користуються при установці кута початку подачі палива. Потрапили в картер маховика масло або вода стікають через зливний отвір нижньої його частини.

Гільзи 2 циліндрів відливають із спеціального чавуну, їх внутрішні поверхні не гартуються. З горизонтальною перегородкою блоку вони ущільнені двома гумовими кільцями. У верхній частині гільзи ущільнені асбостальной з фторопластова кільцями прокладкою. Для надійності ущільнення упорний бурт гільзи виступає над площиною блока на 0,09.. .0,23 мм.

Клеймо групи (Б, С, М) гільзи наноситься на верхньому буртике. Замінюють гільзи в разі зносу робочої поверхні більше 0,4 мм, а також, якщо овальність або конусність перевищує 0,06 мм

Простір навколо гільз, заповнене рідиною (водою, антифризом), являє собою сорочку охолодження.

Головка 21 циліндрів являє собою чавунну оброблену виливок. Збоку до голівці прикріплені впускний і випускний колектори. Між головкою і колектором встановлені прокладки з асбостального полотна.

Зверху в головці циліндрів запресовано вісім направляючих втулок 9, в які вставлені впускні 8 і випускні 7 клапани. Знизу в головці є гнізда під тарілки клапанів. Для поліпшення охолодження форсунок вони розміщуються в лагунных склянках 6 (рис. 2.5). Знизу під денця склянок встановлені ущільнювальні шайби. Стакани підгорнуті до шайбам гайками, ввернутыми в головку.

Зверху до голівці прикріплені чотири стійки 18 (див. рис. 2.4), в циліндричні отвори, яких вмонтовані валики 17 коромисел з встановленими на них коромислами 20, пружинами 19 і валиками 15 декомпресійного механізму (останнє не відноситься до дизелів, встановленим на тракторах сімейства МТЗ). На голівку встановлена кришка 16 (стик ущільнений поронитовой прокладкою).

Головка до блок ― картеру прикріплена шпильками. Момент затягування гайок кріплення ― 160... 180 Нм.

Для захисту торців бобышек голівки від ушкоджень при затягуванні гайок кріплення під них встановлені термооброблені шліфовані шайби.

Кривошипно-шатунний механізм (КШМ) призначений для перетворення поступального руху поршнів в обертальний рух колінчастого валу (КВ). Основними рухомими деталями КШМ є: поршні з кільцями поршневі пальці шатуни, шатунні в корінні підшипники маховик.

Поршнева група деталей дизелів Д-65, Д-240 сконструйована однаково.

Поршні 6 (рис. 2.6) виготовлені з алюмінієвого сплаву з трьома канавками під компресійні 8, 9 і двома під маслос'емниє 7 кільця. В днищі поршня виконана камера згорання. В канавках під маслос'емниє кільця нижче цих канавок просвердлені отвори для відведення масла всередину поршня.

По зовнішньому діаметру спідниці (в площині перпендикулярній до площині поршневого пальця) поршні поділяються на три розмірні групи (табл. З). Клеймо групи наноситься на днище.

В комплект на двигун поршні, шатуни і поршневі пальці підбирають однаковою розмірної групи. Відхилення в масі поршнів і шатунів в комплекті не повинно перевищувати 15 р.

По діаметру отвору під поршневий палець групи поршні ділять на дві розмірні групи (табл. 4), сіна н їх маркують фарбою на бабышках. Поршневі пальці 5 ― порожнисті, сталеві. Від осьового переміщення вони утримуються разжимными стопорними кільцями 4, встановленими в канавки поршня. По зовнішньому діаметру пальці розділені на дві групи (див. табл. 4). Маркувальна фарба нанесена на внутрішній поверхні пальця.

Поршневі кільця виготовлені із спеціального чавуну. Верхнє компресійне кільце 9 прямокутного перерізу для зменшення зносу хромировано (по зовнішній поверхні). Друге і третє 8 кільця для поліпшення компресійних якостей мають на внутрішній поверхні торсіонні виточки, які при установці кілець повинні бути звернені вгору ― до днища поршня. У дві нижній канавки поршня встановлені маслос'емниє 7 кільця скребкового типу (по два на кожну канавку). Верхнім у канавці встановлюється кільце з дренажними вікнами на торці, а нижній ― без вікон; виточки зовнішньої поверхні маслозйомних кілець повинні бути звернені вниз (до спідниці поршня).

Замки поршневих кілець розташовують на рівній відстані по колу. Нормальний зазор в замку нового кільця, встановленого в нову гільзу 03...0,7 мм. Поршневі кільця заміняють, якщо зазор перевищує 4 мм, а поршні міняють, якщо зазор між новим кільцем канавкою в поршні по висоті перевищує 04 мм.

У дизеля Д-245 дещо інше - розташування кілець (рис. 2.7): під верхнє компресійне кільце трапецеїдальної форми залито чавунну вставку 2, маслосъемное кільце одне – як і у Д-240 – коробчатого типу.

Шатуни 3 (див. рис. 2.6) сталеві, штамповані. У верхню головку запресована біметалева втулка 10 (сталева з шаром бронзи). Для змащення поршневого пальця у верхній головці шатуна і втулки є отвір. По внутрішньому діаметру втулки сортуються на дві розмірні групи: з великим діаметром маркуються чорною фарбою, з меншими ― жовтою.

Нижня головка шатуна рознімна. Роз'єм виконаний косим для забезпечення проходу нижній частині через гільзу при монтажі. Кришка 2 прикріплена до шатуна двома болтами з високоякісної сталі, застопореному контровочной пластиною 3.

Колінчастий вал 26 (рис. 2.8) полноопорный, сталевий (має п'ять корінних і чотири шатунних шийки), робочі поверхні яких загартовані струмами високої частоти. У шатунних шийках є порожнини для відцентрового очищення масла при обертанні вала. Порожнини закриті різьбовими заглушками 1, які у двигуна повинні бути однієї групи (номер групи вибитий на торці заглушки), щоб не порушилася балансування валу.

На першій, четвертій, п'ятій та восьмій щоках вала дизелів Д-240 і Д-245 закріплені знімні противаги. Їх наявність обумовлена великою частотою обертання колінчастого вала цих дизелів (2200 хв-1), внаслідок чого відцентрові сили сильно зростають. Установка противаг значно зменшує навантаження на підшипники.

У корінних і шатунних шийках виконані свердління, за якими подається масло до підшипників (вкладишів).

На передньому кінці валу змонтовані шестерня 24 приводу розподілу і насоса системи змащення, шків 27 приводу насоса системи охолодження і генератора, маслоотражатель 25; на задньому ― маслоотражатель і маховик 19 з напрессованным на ньому зубчастим сталевим вінцем 20.

Колінчасті вали виготовлені з шийками двох номінальних розмірів: для дизелів Д-65 діаметри корінних і шатунних шийок в першому номіналі відповідно дорівнюють 85,25 мм і 75,25 мм, у другому ― 85,0 мм і 75,0 мм; для дизелів Д-240 в першому ― 75,25 мм і 68,25 мм, у другому ― 75,0 мм і 68,0 мм. Вали з шийками другого стандартного розміру мають на першій щоці позначення: 2КШ ― все шийки вала другого номіналу; 2К – корінні другого, а шатунні першого; 2Ш ― шатунні другого, а корінні першого.

Вкладиші корінних 23 і шатунних 22 підшипників виготовлені з сталеалюминевой стрічки. Від переміщень і провертання вкладиші стопоряться виштампуваними на них вусиками, що входять у фрезерування в постелях вкладишів в блоці і шатуні. На зовнішній поверхні вкладишів проставляється товарний знак заводу і розмір, а на внутрішній поверхні усика (виступу) ― клеймо (« +» або «-») групи вкладиша по висоті (вкладиші комплектують так, щоб один з них мав на усике знак «+» , а інший «-» або обидва без маркування). Отвори в верхніх половинках корінних вкладишів збігаються з маслоподводящими каналами в блоці.

Зазор в підшипниках нового або відремонтованого двигуна в межах 0,065.. .0,123 мм для шатунних і 0,070...0,134 мм для корінних. При збільшенні зазору в шатунних підшипниках до 0,25 мм і овальності шийки більше 0,06 мм або докорінних ― відповідно до 0,3 і більше 0,1 мм шийки вала шліфують на відповідний ремонтний розмір.

Осьове переміщення вала обмежується упору мі п'ятої корінної шийки (допустима в експлуатації ― 0,5 мм), осьове переміщення нижньої головки шатуна допускається 0,7 мм.

Колінчастий вал і маховик дизеля Д-240 зображені на рис. 2.9.

Характеристики

Основні
ВиробникПівденмаш
Тип запчастиниОригінал
СтанНовий
Країна виробникУкраїна
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Гарантійний термін12 міс
Код запчастини Д65-01-001-А
ЗастосуванняЮМЗ

Інформація для замовлення

  • Ціна: 9 999 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner