Шестірня 2 і 4 передач ЮМЗ ковзна КПП, 40-1701117
920 ₴
- В наявності
- Код: 40-1701117-А
- +380 (95) 799-25-84Водафон
- +380 (93) 782-22-73Лайф
- +380 (68) 083-45-08Київстар
- +380 (68) 359-12-01Андрій Олексійович
Шестірня КПП 2 і 4 передач ковзна 40-1701117-А (ЮМЗ, Д-65) виробництва ЮжМаш
Ремонт і регулювання коробки перемикання передач трактора ЮМЗ-6
Основні несправності коробки передач ЮМЗ-6, що вимагають ремонту — не вмикається або не вимикається передавання, передавання під час роботи мимовільно вимикається (вибиває передачу), перегрівається олива в КПП, ускладнене вимкнення й увімкнення передач, у КПП ЮМЗ 6 під час роботи чутні характерні стуки та шуми.
Коробка передач ЮМЗ-6
1-вал приводу ВОМ,
2-стантувальний штифт,
3-первинний вал ЮМЗ,
4-стійкий болт первинного вала,
6-склянка підшипника,
7-регулювальні прокладки,
8-блок шестерень ЮМЗдруге і четверте передавання,
9-валик перемикання першого передавання та заднього ходу,
10-валик перемикання другого та четвертого передач,
11-валик перемикання третього та п'ятої передач,
12-валик перемикання редуктора,
13-фіксатор,
14-блокувальний валик,
15-засувка,
16-вимикач,
17-тяги клямки обмежувача ходу педалі,
18-чехол,
19-важіль перемикання передач ЮМЗ,
20-кулісу ЮМЗ,
21-упор валика заднього ходу,
22-блок шестерень третього та п'ятої передач,
23-шестерня першого передавання та заднього ходу,
24 вторинний вал ЮМЗ-6,
25-відвідна шестерня заднього ходу,
26-тягова шестерня ЮМЗ першого передавання,
27-відвідна шестерня третього передавання,
28-проміжний вал ЮМЗ-6,
29-блок шестерень четвертої та п'ятої передач,
30-корка спуску оливи,
31-тягова шестерня ЮМЗ друге передавання,
32-Відома шестерня ЮМЗ постійного зачіпання.
При розбирання КПП ЮМЗ-6, корпус коробки передач ЮМЗ-6 оглядається на наявність тріщин, пошкоджень, зношування посадкових місць підшипників ЮМЗ, гнізд підшипників, нарізних отворів і з'єднань. Заміна корпусу КПП ЮМЗ необхідна у разі тріщин на посадкових отворах, тріщин або обломах фланця кріплення корпусу, що захоплюють понад 2 отвори під болти кріплення до корпусу. В інших випадках тріщини на кінцях засвердлюються, зачищаються й заварюються.
Під час зносу посадкових місць КПП під підшипники ЮМЗ більш ніж 0,5 мм, і 0,1 мм між корпусом і гніздом підшипника, отвори відновлюють залозінням або епоксидною смолою, з подальшою розточкою під розмір.
Отвори під штифты и оси ЮМЗ розташовуються під розмір ремонтних втулок, з подальшим встановленням втулок ЮМЗ. Зношена різь відновлюється, нарізуванням різі більшого розміру або нарізними вставками.
Валы КПП ЮМЗ витягуються й замінюються у разі тріщин, зламів, вигину, що не дає змогу відновити вал. Вигин вала виправляється холодним пресуванням, знос посадкових місць валів відновлюється наплавкою, наварюванням або приварюванням сталевої стрічки, з подальшим обробленням під розмір. Пошкоджена різь на кінцях валів проточується, і нарізається меншого діаметра під меншу гайку, або наплавляється й нарізається стандартна різь.
Шестерні ЮМЗ зі наскрізними тріщинами, зі зносом зубів більш ніж 0,05 мм на конус і 10 мм по довжині параться й замінюються новими. За дефектів кільцевого пазу під вилку перемикання передач ЮМЗ, паз відновлюється розточкою під збільшений розмір. Торцеві поверхні зубців шестерень наплавляються, а зношені за товщиною відновлюються на пресі.
Збирання коробки передач.
Перед складанням КПП ЮМЗ-6 всі деталі очищаються й продуваються, попередньо нагріті підшипники напресовуються на вали ЮМЗ-6. У корпус встановлюються вторинні вали ЮМЗ, з таким розрахунком, що від торця конічної шестерні вторинного вала до осі диференціала ЮМЗбуло 130 мм.
Під час складання КПП насамперед збирається верхній вал ЮМЗ, проміжний вал ЮМЗ, нижній вал і другий проміжний вал, потім вали з передньою кришкою. У процесі складання отвори та поверхні втулок, підшипників і валів змащуються трансмісійною оливою. Треба звернути увагу, що торець шейки тягової шестерні ЮМЗ первинного вала має втоптати в підшипнику не менш ніж 0,5 мм, торець заднього кінця на 1-2,5 мм від поступа тяговій шестерні. Нижній кінець важеля перемикання передач ЮМЗ має виступати на 45-49 мм від кришки.
Коробка передач (розріз по редуктору)
1-вал приводу ВОМ,
25-тягова шестерня заднього ходу ЮМЗ,
26-відвідна шестерня першого передавання,
27-відвідна шестерня третього передавання,
28-проміжний вал ЮМЗ,
29-блок шестерень четвертої та п'ятої передач,
31-відвідна шестерня другого передавання,
32-відома шестірня постійного зачеплення,
33 кронштейн редуктора,
34-відома шестірня редуктора
35-муфта увімкнення редуктора ЮМЗ,
36-відвідна шестірня редуктора,
37-вал редуктора,
38-проміжна шестерня заднього ходу,
39-ось проміжної шестерні заднього ходу.
Вали правильно зібраної коробки передач ЮМЗ-6, мають легко, без заїдань і заклинень провертатися. Після закінчення складання КПП перевіряється на стенді в роботі без навантаження й під навантаженням на кожне передавання. У процесі перевірки не допускаються заїдання під час перемикання передач, стуки та шуми в коробці передач, текти та перегрівання оливи в коробці.
Основні | |
---|---|
Виробник | Південмаш |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Країна виробник | Україна |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Застосування | ЮМЗ |
- Ціна: 920 ₴