Валик перемикання 1 передачі та заднього ходу КПП ЮМЗ (Оригінал) 36-1702060
540 ₴
- В наявності
- Код: 36-1702060
- +380 (95) 799-25-84Водафон
- +380 (93) 782-22-73Лайф
- +380 (68) 083-45-08Київстар
- +380 (68) 359-12-01Андрій Олексійович
Валик перемикання 1 передачі та заднього ходу КПП 36-1702060 (ЮМЗ, Д-65)
Ремонт і регулювання коробки перемикання передач трактора ЮМЗ-6
Основні несправності коробки передач ЮМЗ-6, що вимагають ремонту — не вмикається або не вимикається передавання, передавання під час роботи мимовільно вимикається (вибиває передачу), перегрівається олива в КПП, ускладнене вимкнення й увімкнення передач, у КПП ЮМЗ 6 під час роботи чутні характерні стуки та шуми.
Коробка передач ЮМЗ-6
1-вал привода ВОМ,
2-установлювальний штифт,
3-первинний вал ЮМЗ,
4-стійкий болт первинного вала,
6-склянка підшипника,
7-регулювальні прокладки,
8-блок шестерень ЮМЗдруге та четверте передавання,
9-валик перемикання першого передавання та заднього ходу,
10-валик перемикання другого та четвертого передач,
11-валик перемикання третього та п'ятої передач,
12-валик перемикання редуктора,
13-фіксатор,
14-блокувальний валик,
15-засувка,
16-вимикач,
17-тяги клямки обмежувача ходу педалі,
18-чехол,
19-важіль перемикання передач ЮМЗ,
20-кулісу ЮМЗ,
21-упор валика заднього ходу,
22-блок шестерень третього та п'ятого передач,
23-шестерня першого передавання та заднього ходу,
24 вторинний вал ЮМЗ-6,
25-відвідна шестерня заднього ходу,
26-тягова шестерня ЮМЗ першого передавання,
27-відвідна шестерня третього передавання,
28-проміжний вал ЮМЗ-6,
29-блок шестерень четвертої та п'ятої передач,
30-корка спуску оливи,
31-тягова шестерня ЮМЗ друге передавання,
32-Відома шестерня ЮМЗ постійного зачеплення.
При розбирання КПП ЮМЗ-6, корпус коробки передач ЮМЗ-6 оглядається на наявність тріщин, пошкоджень, зношування посадкових місць підшипників ЮМЗ, гнізд підшипників, нарізних отворів і з'єднань. Заміна корпусу КПП ЮМЗ необхідна у разі тріщин на посадкових отворах, тріщин або обломах фланця кріплення корпусу, що захоплюють понад 2 отвори під болти кріплення до корпусу. В інших випадках тріщини на кінцях засвердлюються, зачищаються й заварюються.
Під час зносу посадкових місць КПП під підшипники ЮМЗ більш ніж 0,5 мм, і 0,1 мм між корпусом і гніздом підшипника, отвори відновлюють залозінням або епоксидною смолою, з подальшою розточкою під розмір.
Отвори під штифты и оси ЮМЗ розташовуються під розмір ремонтних втулок, з подальшим встановленням втулок ЮМЗ. Зношена різь відновлюється, нарізуванням різі більшого розміру або нарізними вставками.
Валы КПП ЮМЗ витягуються й замінюються у разі тріщин, зламів, вигину, що не дає змогу відновити вал. Вигин вала виправляється холодним пресуванням, знос посадкових місць валів відновлюється наплавкою, наваркою або приварюванням сталевої стрічки, з подальшим обробленням під розмір. Пошкоджена різь на кінцях валів проточується, і нарізається меншого діаметра під меншу гайку, або наплавляється й нарізається стандартна різь.
Шестерні ЮМЗ зі наскрізними тріщинами, зі зносом зубів більш ніж 0,05 мм на конус і 10 мм по довжині параться й замінюються новими. За дефектів кільцевого пазу під вилку перемикання передач ЮМЗ, паз відновлюється розточкою під збільшений розмір. Торцеві поверхні зубців шестерень наплавляються, а зношені за товщиною відновлюються на пресі.
Збирання коробки передач.
Перед складанням КПП ЮМЗ-6 всі деталі очищаються й продуваються, попередньо нагріті підшипники напресовуються на вали ЮМЗ-6. У корпус встановлюються вторинні вали ЮМЗ, з таким розрахунком, що від торця конічної шестерні вторинного вала до осі диференціала ЮМЗбуло 130 мм.
Під час складання КПП насамперед збирається верхній вал ЮМЗ, проміжний вал ЮМЗ, нижній вал і другий проміжний вал, потім вали з передньою кришкою. У процесі складання отвори, що труться, та поверхні втулок, підшипників і валів змащуються трансмісійною оливою. Треба звернути увагу, що торець шейки тягової шестерні ЮМЗ первинного вала має втоптати в підшипнику не менш ніж 0,5 мм, торець заднього кінця на 1-2,5 мм від поступа тяговій шестерні. Нижній кінець важеля перемикання передач ЮМЗ має виступати на 45-49 мм від кришки.
Коробка передач (розріз по редуктору)
1-вал привода ВОМ,
25-тягова шестерня заднього ходу ЮМЗ,
26-відвідна шестерня першого передавання,
27-відвідна шестерня третього передавання,
28-проміжний вал ЮМЗ,
29-блок шестерень четвертої та п'ятої передач,
31-відвідна шестерня другого передавання,
32-відома шестерня постійного зачеплення,
33-кронштейн редуктора,
34-відома шестірня редуктора,
35-муфта увімкнення редуктора ЮМЗ,
36-відвідна шестерня редуктора,
37-вал редуктора,
38-проміжна шестерня заднього ходу,
39-ось проміжної шестерні заднього ходу.
Вали правильно зібраної коробки передач ЮМЗ-6, мають легко, без заїдань і заклинень провертатися. Після закінчення складання КПП перевіряється на стенді в роботі без навантаження й під навантаженням на кожне передавання. У процесі перевірки не допускаються заїдання під час перемикання передач, стуки та шуми в коробці передач, текти та перегрівання оливи в коробці.
Наше підприємство пропонує запасні частини коробки передач трактора ЮМЗ | |
Болт (ЮМЗ) | 45-1701031 |
Болт вала вторинного (ЮМЗ) | 36-1701118-А |
Вал внутрішній із втулкою КПП (ЮМЗ) | 36-1701072 |
Вал вторинний КПП (ЮМЗ) | 40-1701105 |
Вал первинний КПП (ЮМЗ) | 36-1701030-В |
Вал проміжний КПП со втулкой (ЮМЗ) | 40-1701047\48 |
Вал редуктора КПП (ЮМЗ) | 40-1701049А |
Валик перекл. 1-й передачі та заднього ходу (ЮМЗ) | 36-1702060 |
Виделка перекл. 1/2/4 передачі та заднього ходу (ЮМЗ) | 36-1702024 |
Вилка перемикання 3/5 передавання (ЮМЗ) | 40-1702027 |
Вилка перемикання редуктора (ЮМЗ) | 40-1702028 |
Втулка свертна КПП (ЮМЗ) | 40-1701068 |
Гайка кругла КПП (ЮМЗ) | 36-1701060-А |
Колонка (гойдалка) механізму перемикання передач (ЮМЗ) | 45Т-1702017 |
Муфта зубчаста (Z = 18) (ЮМЗ) | 40-1701069А |
Пружина фіксатора (ЮМЗ) | 36-1702106 |
Редуктор (ЮМЗ) | 40-1701020В |
Склянка підшипника 42212 первинного вала (ЮМЗ) | 40-1701035 |
Шестірня 1-й передачі (Z = 24) (ЮМЗ) | 40-1701054 |
Шестерня 2 і 4 передачі (Z=21/32) (ЮМЗ) | 40-1701117 |
Шестірня 2-й передачі тяговий (Z = 27/20) (ЮМЗ) | 40-1701057 |
Шестірня 3/5 передавання ковзна (Z = 29/18) (ЮМЗ) | 40-1701116 |
Шестірня 3-й передачі провідний (Z = 30) (ЮМЗ) | 40-1701059 |
Шестірня 4/5 передавання (Z=37/41) (ЮМЗ) | 40-1701055 |
Шестірня тягового заднього ходу (Z = 18) КПП (ЮМЗ) | 40-1701051 |
Шестірня паразитна заднього ходу (Z = 25) (ЮМЗ) | 36-1701082 |
Шестірня постійного зачеплення тягова (Z=19) (ЮМЗ) | 40-1701324 |
Шестірня проміжна (Z = 20/40) (ЮМЗ) | 40-1701056 |
Шестірня проміжна привода насоса (Z =31) (ЮМЗ) | 40-1701146 |
Шестірня редуктора відома (Z = 37) (ЮМЗ) | 40-1701052А |
Шестірня редуктора тягова (Z=19) (ЮМЗ) | 40-1701115Б1 |
Шестірня ковзна (Z = 34) (ЮМЗ) | 36-1701112А |
Основні | |
---|---|
Виробник | Південмаш |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Країна виробник | Україна |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Застосування | ЮМЗ |
- Ціна: 540 ₴