Продавець ТОВ "Дніпрозапчастина" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
700 відгуків
+380 (97) 083-45-08
+380 (95) 799-25-84
+380 (93) 782-22-73
+380 (68) 083-45-08
Дніпрозапчастина - запчастини для тракторів
Кошик

Кронштейн стяжки ЮМЗ (кований ) | Кронштейн осі поздовжньої тяги ЮМЗ

590 ₴

  • В наявності
  • Код: 40-4605054
Кронштейн стяжки ЮМЗ (кований ) | Кронштейн осі поздовжньої тяги ЮМЗ
Кронштейн стяжки ЮМЗ (кований ) | Кронштейн осі поздовжньої тяги ЮМЗВ наявності
590 ₴
+380 (97) 083-45-08
Київстар
  • +380 (95) 799-25-84
    Водафон
  • +380 (93) 782-22-73
    Лайф
  • +380 (68) 083-45-08
    Київстар
  • +380 (68) 359-12-01
    Андрій Олексійович
+380 (97) 083-45-08
Київстар
  • +380 (95) 799-25-84
    Водафон
  • +380 (93) 782-22-73
    Лайф
  • +380 (68) 083-45-08
    Київстар
  • +380 (68) 359-12-01
    Андрій Олексійович
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Кронштейн стяжки ЮМЗ | Кронштейн осі поздовжньої тяги ЮМЗ

 

Несний кронштейн механізму навішування закріплений у верхньої частини корпусу трансмісії чотирма шпильками та двома опорними штифтами. В двох вушках кронштейна на втулках встановлений поворотний вал, на шліцьові кінці якого надети важелі. Важіль розкосів з'єднаний з поздовжніми тягами. Передніми кінцями поздовжні тяги закріплені шарнірно на осі, вставленої в отвори приливів корпусу трансмісії, а задні шарніри слугують для приєднання агрегатованих гармат.

Центральна тяга механізму навішування ЮМЗ слугує третьою точкою приєднання навісних сільськогосподарських машин до трактору. Передній шарнір центральної тяги встановлений на пальці в кронштейні, а до задньому приєднаному сільськогосподарська машина. Довжину центральної тяги можна змінювати обертанням стяжної труби з допомогою ручки в межах 520—800 мм.

Задняя навеска трактора ЮМЗ

Задня навіска трактора ЮМЗ: 1 — поворотний вал; 2 — важіль керування механізмом фіксації; 3 и 5 — важелі; 4 — центральна тяга; 6 — несе кронштейн; 7 — ручка регульованого розкоса; 8 — правий регульований розкіс; 9 — основний гідроциліїдр; 10 — поздовжні тяги; 11 — кронштейн; 12 и 15 — обмежувальні стяжки; 13 — шкворень; 14 — вилка; 16 — поперечина; 17 — кронштейн стяжок; 18 — регулювальний болт; 19 — ось; 20 — лівий розкіс; 21 — запірний пристрій.

На валу між правою провушиною несного кронштейна та важелем встановлений (на шліц) важіль, з'єднаний з вилкою штока гідроциліндра за допомогою пальця. Гідроциліндр спирається на кронштейн, який прикріплений до бічній стінці корпусу трансмісії. Під час висування з гідроциліндра, шток через важіль повертає вал, водночас важелі через розкоси підіймають поздовжні тяги та навішене на — вони знаряддя. Під час зворотного ходу штока інструмента опускається.

Для обмеження поперечних переміщень поздовжніх тяг під час транспортних переїздів і в роботі слугують обмежувальні стяжки. Регульовані за довжині стяжки прикріплені одним кінцем до поздовжнім тягам, а іншим — до кронштейна, що вільно обертається на осі поздовжніх тяг. Болт, вгорнутий у кронштейн, призначений для автоматичного натягування обмежувальних стяжок в верхньому (транспортному) положенні поздовжніх тяг за вільного їх стані в нижнім (робочем) положенні. Якщо болт вивернути з кронштейна на максимальну довжину, то , впираючись у корпус заднього моста забезпечить натягування обмежувальних стяжок під час підіймання гармати та зменшить у такий спосіб його розгойдування під час транспортних переїздів. Якщо болт загорнути, то його головка не досягне корпусу заднього моста, і натягування обмежувальних стяжок буде однаковим в будь-якому положенні механізму задньої навіски.

Лівий розкіс складається з нижнього гвинта з вилкою, стяжки з контргайкою і верхнього гвинта з шарніром. Довжину розкоса можна змінювати за потреби, обертанням стяжки. Довжина правого розкоса змінюється з допомогою редуктора, вбудованого в розкос.

Редуктор забезпечує швидке і зручне регулювання довжини розкоса. Редукторна шестірня, що входить до складу, закріплена на валу заклепкою і приводиться в обертання ручкою. Ведуча шестерня має порожнистий хвостовик з внутрішньою різзю, у який вернут гвинт, з вилкою розкоса. Редуктор розміщений в корпусі та закритий кришкою. Кришка сережка з'єднана з важелем, а гвинт через вилку — с поздовжньою тягою. Осевое усилие от винта на корпус передається через упорний підшипник.

Механізм розкоса змазується через дві пресо-оливки, розташовані на корпусі та кришці редуктора. От забруднення різі гвинт захищений ковпаком. Розкоси можуть бути з'єднані з поздовжніми тягами через отвори в виделках розкосів або через пази них. Через пази в виделках розкоси з'єднані з поздовжніми тягами під час агрегатування трактора з широкозахопними навісними машинами та гарматами. В цього випадку під час роботи машина має можливість копіювати рельєф ґрунту по всієї ширини захоплення. Во всіх інших випадках нижні вилки розкосів мають бути з'єднані з поздовжніми тягами через отвори в них.

Для з'єднання з розкосом у кожній поздовжній тязі є чотири отвори; отвір для з'єднання поздовжньої тяги з розкосом через проріз в виделці розкоса; отвір для з'єднання поздовжньої тяги з розкосом через отвір виделці розкоса; отвір для з'єднання поздовжньої тяги з розкосом під час агрегатування трактора з важкими навісними машинами; отвір для з'єднання поздовжньої тяги з розкосом, коли тяга встановлена на кронштейн, закріплюваний в трьох отворах під час агрегатування трактора з причіпними сільськогосподарськими машинами.

Правильне положення сільськогосподарської машини в робочому або транспортному положенні забезпечується регулюванням розкосів і центральної тяги. Під час роботи з навісними машинами та гарматами лівий розкіс зазвичай не регулюють, і розмір між його нижнім і верхнім приєднувальним пальцями має бути дорівнює 515 мм. Довжина правого розкоса змінюється ручкою. Обертання ручки по годинниковій стрілці збільшує довжину розкоса, у протисмуговий бік — зменшує.

Механізм фіксації призначений для утримання механізму навішування з навішеною сільськогосподарською машиною або гарматою в вкрай верхньому положенні під час транспортних переїздів. Механізм складається з кронштейна, прикріпленого до бічній стінці корпусу трансмісії чотирма болтами; опори, з'єднаної пальцем з важіль механізму навішування; тяги, що проходить через отвір кронштейні та з'єднаною одним кінцем шарнірно з важелем, іншим кінцем з нагвинченим на не пальцем вільно переміщається в поєднаних отворах кронштейна та опори; кронштейна, закріпленого на кришці корпусу трансмісії та шарнірно з'єднаного з рычагом, на якому в верхньої частини встановлена петля; скоби, розміщені на крилі трактора. Важіль керування механізмом фіксації може бути розташований як з правій, так і з лівого боку механізму навішування ЮМЗ.

Механизм фиксации

Механізм фіксації: 1 — петля; 2,4 и 7 — кронштейни; 3 — важіль керування; 5 — тяга; 6 и 10 — пальці; 8 — опора; 9 — важіль механізму навішування.

Механізм навішування ЮМЗ в піднятому положенні за повністю висунутого штока циліндра фіксується з кабіни водія переведення важеля вправо та стопорінням його в цьому положенні встановлення петлі за скобу. Водночас палець входить до поєднані отвори кронштейна та опори, фіксуючи механізм навішування з сільськогосподарським гарматам у піднятому положенні.

Для опускання механізму навішування необхідно спочатку перевести правий важіль керування гідророзподільником (керувальний циліндром механізму навішування) в положення «Підіймання» (при цьому шток циліндра висунеться повністю вгору). Звільнивши петлю з зацепления со скобою, треба перевести важіль у вкрай ліве положення (в цьому положенні важіль утримується пружиною); водночас палець вийде з отвори опори, забезпечивши у такий спосіб вільне переміщення механізму навішування. Працювати з навісними гарматами необхідно тільки під час розфіксованого положень механізму навішування, у інакше, відбудеться зламання деталей механізму навішування.

Характеристики
Основні
ВиробникПівденмаш
Тип запчастиниОригінал
СтанНовий
Країна виробникУкраїна
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Код запчастини40-4605054
ЗастосуванняЮМЗ
Інформація для замовлення
  • Ціна: 590 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner