Продавець Дніпрозапчастина (ФОП Гаркуша Андрій Олексійович) розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
800 відгуків
+380 (97) 083-45-08
+380 (95) 799-25-84
+380 (93) 782-22-73
+380 (68) 083-45-08
Дніпрозапчастина - запчастини для тракторів
Кошик

Головка блока МТЗ Д-240 оригінал

19 800 ₴

  • В наявності
  • Код: 240-1003012
Головка блока МТЗ Д-240 оригінал
Головка блока МТЗ Д-240 оригіналВ наявності
19 800 ₴
+380 (97) 083-45-08
Київстар
  • +380 (95) 799-25-84
    Водафон
  • +380 (93) 782-22-73
    Лайф
  • +380 (68) 083-45-08
    Київстар
  • +380 (98) 355-32-51
    Філія Івано-Франківськ
+380 (97) 083-45-08
Київстар
  • +380 (95) 799-25-84
    Водафон
  • +380 (93) 782-22-73
    Лайф
  • +380 (68) 083-45-08
    Київстар
  • +380 (98) 355-32-51
    Філія Івано-Франківськ
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Призначення ГБЦ МТЗ Д-240 полягає в герметичному закритті циліндрів двигуна зверху для створення необхідного тиску в них та ефективного перетворення енергії палива на механічну роботу.

У своїй конструкції головка блоку циліндрів Д-240 має впускні та випускні канали, які регулюються клапанним механізмом. Дані елементи забезпечують своєчасну подачу паливно-повітряної суміші в циліндри та відведення відпрацьованих газів, безпосередньо впливаючи на потужність та економічність двигуна сільськогосподарської техніки.

Важливою функцією ГБЦ є відведення тепла від зони згоряння, для чого в деталі передбачені канали, якими циркулює охолодна рідина. Ефективне охолодження запобігає перегріву силового агрегату та сприяє підтримці оптимального теплового режиму роботи.

У каталозі інтернет-магазину Дніпрозапчастина можна купити головку МТЗ 80 (Д-240) у зборі оригінального виробництва за мінімальною роздрібною ціною в Україні.

Купити ГБЦ МТЗ-80: краща ціна в інтернет магазині Дніпрозапчастина

Головка Д-240 є опорою для розміщення елементів газорозподільного механізму, а також виконує роль сполучної ланки, забезпечуючи взаємодію між системою охолодження, мастила і газорозподільним механізмом.

ГБЦ Д240 виготовляється з високоміцного чавуну марки СЧ25. Вибір даного матеріалу обумовлений його здатністю витримувати значні механічні та термічні навантаження, що виникають під час роботи двигуна.

Конструктивно це суцільнолита деталь складної форми, в якій передбачені камери згоряння. На кожен циліндр припадає по два клапани: впускний і випускний, які розміщуються в направляючих втулках, запресованих в головку блоку. Виготовлені із жароміцного сплаву сідла клапанів забезпечують герметичне закривання камер згоряння.

Головка МТЗ 80, 82 Д-240: відео-огляд товару

Головка блоку Д-240 оригінального виробництва Білорусь для двигунів Д-240 та їх модифікацій, що встановлюються на сільгосптехніку МТЗ. Для більш детального вивчення якості та виробництва ГБЦ МТЗ-82 та щоб переконатися в цьому, перегляньте відеоогляд.

Система її охолодження представлена ​​мережею внутрішніх каналів, якими циркулює охолоджувальна рідина.

У нас ви можете підібрати та купити головку на МТЗ-82 у зборі з відправлення по Україні в день замовлення.

На верхній частині механізму розташовані опори для встановлення коромисел та осі їх кріплення. Кріплення здійснюється за допомогою 17 шпильок для надійної фіксації і рівномірного розподілу навантаження.

Між ГБЦ та блоком циліндрів встановлюється композитна прокладка, що забезпечує герметичність з'єднання.

Нова ГБЦ Д 240 в Україні з гарантією

Однією з найпоширеніших ознак несправності запчастини є поява білого диму з вихлопної труби, який може вказувати на попадання рідини, що охолоджує, в камеру згоряння через тріщину або через пошкодження прокладки. У цьому випадку також спостерігається підвищена витрата антифризу та перегрів силової установки.

Зниження компресії в одному або декількох циліндрах може вказувати на проблеми з вузлом. Це може бути спричинено:

  • прогоранням клапанів;
  • зносом їх сідел;
  • деформацією валкової площини.

При цьому спостерігається зниження потужності двигуна та збільшення витрати палива.

Витік оливи в місцях з'єднання ГБЦ з блоком циліндрів або через клапанну кришку говорить про порушення герметичності, причиною чого може бути:

  • ослаблення затягування болтів кріплення;
  • деформація поверхні привалки;
  • ушкодження прокладок.

Підвищений шум у верхній частині двигуна може вказувати на проблеми із клапанним механізмом. Це може бути викликано збільшеними зазорами, зношуванням напрямних втулок або пошкодженням пружин.

Щоб купити головку двигуна Д-240, оформіть замовлення онлайн через кошик або зателефонуйте менеджерам Дніпрозапчастини за вказаними на сайті номерами телефонів.

Головка блоку МТЗ 80 (Д 240) : перевірка затягування та регулювання

Однією з найважливіших та точних робіт, які потрібно виконувати при встановленні двигуна, є затягування та перевірка кріплення болтів на головці Д-240 трактора МТЗ. Ці заходи необхідні після обкатки двигуна або через 39 тис. км. Виконання робіт потрібно проводити на прогрітому двигуні та порядок буде таким:

  1. Знімаємо з головки кришку та ковпак двигуна.
  2. Виконуємо зняття клапанного механізму.
Рис. 1. Схема послідовності затягування болтів кріплення головки циліндрів

Потрібен динамометричний ключ для перевірки затягування всіх болтів (як зазначено на рис. 1).Вона виконується із силою 220±10-111 Н/м.

Далі встановіть місце вісь коромисел і відрегулюйте зазор між клапанами і коромислами, після чого поставте клапанний механізм назад.

Головка блоку циліндрів МТЗ 80, 82: перевіряємо та регулюємо зазори на клапанах

Після проходження 20 тис. км пробігу потрібно перевірити, як відрегульовані зазори між клапанами. При непрогрітому двигуні вони повинні становити:

  • випускний - 0,25 мм.;
  • впускний - 0,45 мм.
Рис. 2. Регулювання зазора у клапанах

Після зняття ковпака з кришки ГБЦ необхідно перевірити закріплення стійоквісі коромисел. Для цього повертаємо колінчастий вал доти, поки клапани перекриваються в першому циліндрі (впускний на першому циліндрі починає відкриватися і закінчує закриватися на другому).

Обов'язково потрібно відрегулювати зазори 4, 6, 7 і 8 клапанів (відлік ведеться від вентилятора), після чого повертаємо колінвал на один оберт і в четвертому циліндрі встановлюємо перекриття. Таким чином відбувається регулювання 1, 2, 3 та 5 клапанів.

Відпускаємо контргайку при регулюванні зазору на гвинті клапана, що регулюється (як на малюнку 2) і затяги контргайку після виставлення зазору. Після виконаних робіт знову встановлюємо кришку ГБЦ Д-240.

Перед тим як купити головку блоку на трактор МТЗ, консультанти магазину готові надати повну технічну консультацію.

Характеристики
Основні
Сумісність з маркоюМТЗ
МаркаМТЗ
Тип технікиСільськогосподарська техніка
СтанНовий
ВиробникМінський Моторний Завод
Тип запчастиниОригінал
Код запчастини240-1003012
Гарантійний термін24
Користувальницькі характеристики
Застосуваннямтз
Інформація для замовлення
  • Ціна: 19 800 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner