Продавець ТОВ "Дніпрозапчастина" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
625 відгуків
Дніпрозапчастина - запчастини для тракторів
+380 (97) 083-45-08
+380 (95) 799-25-84
+380 (93) 782-22-73

Шестерня постійного зачеплення КПП трактора ЮМЗ, 40-1701324 ( Z=19 )

  • В наявності

550 

+380 (97) 083-45-08
Киевстар
  • +380 (95) 799-25-84
    МТС
  • +380 (93) 782-22-73
    Лайф
  • +380 (68) 083-45-08
    Киевстар
  • +380 (68) 359-12-01
    Андрій Олексійович
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Шестерня постійного зачеплення КПП трактора ЮМЗ, 40-1701324 ( Z=19 )
Шестерня постійного зачеплення КПП трактора ЮМЗ, 40-1701324 ( Z=19 )В наявності
550 
+380 (97) 083-45-08
Киевстар
  • +380 (95) 799-25-84
    МТС
  • +380 (93) 782-22-73
    Лайф
  • +380 (68) 083-45-08
    Киевстар
  • +380 (68) 359-12-01
    Андрій Олексійович

Опис

Шестерня постійного зачеплення КПП трактора ЮМЗ 40-1701324 ( Z=19 )

Чому саме її потрібно вибирати якісною????

Тому як ця шестерня це основа, на яку припадає перша навантаження від двигуна ЮМЗ і ця шестерня передає вже навантаження на інші шестерні. Відповідно вона забезпечує роботу всієї коробки передач юмз. І економити на її якості було б дуже нерозумно.

Шестерня переднього склянки ЮМЗ виробництва заводу Південмаш високої якості і міцності. Ми пропонуємо подивитися відео і переконатися ва особисто в її якості подивитися як ми її перевіряємо. А вам інші розрешают так робити?

 

 

 

 

Ремонт і регулювання коробки перемикання передач трактора ЮМЗ-6

Основні несправності коробки передач ЮМЗ-6, що потребують ремонту – не включається або не вимикається передача, передача при роботі вимикається (вибиває передачу), перегрівається масло в КПП, утруднене виключення і включення передач КПП ЮМЗ 6 при роботі чутні характерні стуки і шуми.

Коробка передач ЮМЗ-6 

1-вал приводу ВОМ,
2-установочний штифт,
3-первинний вал ЮМЗ,
4-стяжний болт первинного валу,
6-стакан підшипника,
7-регулювальні прокладки,
8-блок шестерень ЮМЗдругій і четвертій передачі,
9-валик перемикання першої передачі і заднього ходу,
10-валик перемикання другої і четвертої передач,
11-валик перемикання третьої та п'ятої передач,
12-валик перемикання редуктора,
13-фіксатор,
14-блокувальний валик,
15-засувка,
16-вимикач,
17-тяга засувки обмежувача ходу педалі,
18-чохол,
19-важіль перемикання передач ЮМЗ,
20-куліса ЮМЗ,
21-упор валика заднього ходу,
22-блок шестерень третьої та п'ятої передач,
23-шестірня першої передачі і заднього ходу,
24 вторинний вал ЮМЗ-6,
25-ведуча шестірня заднього ходу,
26-ведуча шестерня ЮМЗ першої передачі,
27-ведуча шестірня третьої передачі,
28-проміжний вал ЮМЗ-6,
29-блок шестерень четвертої і п'ятої передач,
30-пробка для спуску масла,
31-ведуча шестерня ЮМЗ другої передачі,
32-ведена шестерня ЮМЗ постійного зачеплення.

При розбиранні КПП ЮМЗ-6, корпус коробки передач ЮМЗ-6 оглядається на наявність тріщин, пошкоджень, зносу посадочних місць підшипників ЮМЗ, гнізд підшипників, різьбових отворів і з'єднань. Заміна КПП ЮМЗ необхідна при тріщинах на посадкових отворах, тріщинах або обломах фланця кріплення корпусу, захоплюючих більше 2х отворів під болти кріплення до корпусу. В інших випадках, тріщини по кінцях засверлівают, зачищаються і заварюються.

При зносі посадочних місць КПП під підшипники ЮМЗ більше 0,5 мм і 0,1 мм між корпусом і гніздом підшипника, , отвори відновлюють залізненням або епоксидною смолою, з подальшою розточенням під розмір.

Отвори під штифти осі ЮМЗ розточуються під розмір ремонтних втулок, з наступним встановленням втулок ЮМЗ. Зношена різьблення відновлюється, нарізанням різьби більшого розміру або різьбовими вставками.

Вали КПП ЮМЗ вибраковуються і замінюються при тріщинах, зламах, вигині, не дозволяє відновити вал. Вигин вала виправляється холодним пресуванням, знос посадочних місць валів відновлюється наплавленням, наварюванням або приварюванням сталевої стрічки, з наступною обробкою під розмір. Пошкоджена різьблення на кінцях валів протачивается, і нарізається меншого діаметру під меншу гайку, або наплавляється і нарізається стандартна різьблення.

Шестерні ЮМЗ з наскрізними тріщинами, з зносом зубів більше 0,05 мм на конус і 10мм по довжині бракуються і замінюються новими. При дефектах кільцевого паза під вилку перемикання передач ЮМЗ, паз восстановливается розточенням під збільшений розмір. Торцеві поверхні зубів шестерень наплавляються, а зношені по товщині відновлюються на пресі.

Збірка коробки передач.

Перед складанням КПП ЮМЗ-6 всі деталі чистять і продуваються, попередньо нагріті підшипники напрессовываются на вали ЮМЗ-6. У корпус встановлюються вторинні вали ЮМЗ, з таким розрахунком, що від торця конічної шестерні вторинного валу до осі диференціала ЮМЗбуло 130мм.

При складанні КПП в першу чергу збирається верхній вал ЮМЗ, проміжний вал ЮМЗ, нижній вал і другий проміжний вал, потім вали з передньою кришкою. У процесі складання тертьові отвори і поверхні втулок, підшипників та валів змащуються трансмісійним маслом. Слід звернути увагу, що торець шийки провідної шестерні ЮМЗ первинного вала повинен потопати в підшипнику не менше 0,5 мм, торець заднього кінця на 1-2,5 мм від уступу провідної шестерні. Нижній кінець важеля перемикання передач ЮМЗ повинен виступати на 45-49мм від кришки.

Коробка передач (розріз по редуктора)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-вал привода ВВП,
25-ведуча шестірня заднього ходу ЮМЗ,
26-ведуча шестірня першої передачі,
27-ведуча шестірня третьої передачі,
28-проміжний вал ЮМЗ,
29-блок шестерень четвертої і п'ятої передач,
31-ведуча шестірня другої передачі,
32-ведена шестерня постійного зачеплення,
33-кронштейн редуктора,
34-ведена шестерня редуктора,
35-муфта включення редуктора ЮМЗ,
36-ведуча шестерня редуктора,
37-вал редуктора,
38-проміжна шестерня заднього ходу,
39-вісь проміжної шестерні заднього ходу.

Вали правильно зібраної коробки передач ЮМЗ-6, повинні легко, без заїдань і заклиниваний провертатися. По закінченні складання КПП перевіряється на стенді в роботі без навантаження і під навантаженням на кожній передачі. В процесі перевірки не допускаються заїдання при перемиканні передач, стуки і шуми в коробці передач, текти і перегрів масла в коробці.

 

Наше підприємство пропонує запасні частини коробки передач трактора ЮМЗ
Болт (ЮМЗ) 45-1701031
Болт валу вторинного (ЮМЗ) 36-1701118-А
Вал внутрішній з втулкою КПП (ЮМЗ) 36-1701072
Вал вторинний КПП (ЮМЗ) 40-1701105
Вал первинний КПП (ЮМЗ) 36-1701030-В
Вал проміжний КПП з втулкою (ЮМЗ) 40-1701047\48
Вал редуктора КПП (ЮМЗ) 40-1701049А
Валик перекл. 1-ї передачі і заднього ходу (ЮМЗ) 36-1702060
Вилка перекл. 1/2/4 передачі і заднього ходу (ЮМЗ) 36-1702024
Вилка перемикання 3/5 передачі (ЮМЗ) 40-1702027
Вилка перемикання редуктора (ЮМЗ) 40-1702028
Втулка свертная КПП (ЮМЗ) 40-1701068
Гайка кругла КПП (ЮМЗ) 36-1701060-А
Колонка(гойдалка) механізму перемикання передач (ЮМЗ) 45Т-1702017
Муфта зубчаста (Z=18) (ЮМЗ) 40-1701069А
Пружина фіксатора (ЮМЗ) 36-1702106
Редуктор (ЮМЗ) 40-1701020В
Стакан підшипника 42212 первинного валу (ЮМЗ) 40-1701035
Шестерня 1-ї передачі (Z=24) (ЮМЗ) 40-1701054
Шестерня 2 і 4 передачі (Z=21/32) (ЮМЗ) 40-1701117
Шестерня 2-й передачі ведуча (Z=27/20) (ЮМЗ) 40-1701057
Шестерня 3/5 передачі скольящая (Z=29/18) (ЮМЗ) 40-1701116
Шестерня 3-й передачі ведуча (Z=30) (ЮМЗ) 40-1701059
Шестерня 4/5 передачі (Z=37/41) (ЮМЗ) 40-1701055
Шестірня ведуча заднього ходу (Z=18) КПП (ЮМЗ) 40-1701051
Шестерня паразитна заднього ходу (Z=25) (ЮМЗ) 36-1701082
Шестерня постійного зачеплення ведуча (Z=19) (ЮМЗ) 40-1701324
Шестерня проміжна Z=20/40) (ЮМЗ) 40-1701056
Шестерня проміжна приводу насоса (Z=31) (ЮМЗ) 40-1701146
Ведена Шестерня редуктора (Z=37) (ЮМЗ) 40-1701052А
Шестерня редуктора провідна (Z=19) (ЮМЗ) 40-1701115Б1
Шестерня змінна (Z=34) (ЮМЗ) 36-1701112А

Характеристики

Основні
ВиробникПівденмаш
Країна виробникУкраїна
Тип технікиСільськогосподарська техніка
Тип запчастиниОригінал
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
ЗастосуванняЮМЗ

Інформація для замовлення

  • Ціна: 550 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner