Втулка служить опорою для цапфи поворотного кулака, на якій може вільно обертатися, завдяки чому забезпечується поворот коліс трактора ЮМЗ і зміна його траєкторії руху при впливі на рульове управління. Деталь впливає на плавність ходу та точність реакції сільгосптехніки на поворот керма оператором. За рахунок мінімізації люфтів у поєднанні цапфи кулака з втулкою досягається висока чутливість кермової системи.
Втулка цапфи ЮМЗ в інтернет магазині Дніпрозапчастина
Запчастина має просту циліндричну форму з отвором у центрі та захищає саму цапфу від передчасного зносу. Цапфа, що обертається у втулці, не контактує безпосередньо з комплектуючими кронштейна кулака, що запобігає тертю. Це значно збільшує ресурс роботи поворотного механізму.
Через високу зносостійкість матеріалу, з якого виготовляється втулка, вона може прослужити десяток тисяч годин. За цей час цапфа зношує її, а не дорогі деталі кронштейна.
Характеристика | Діаметр |
---|---|
Діаметр | 40-45 мм. |
Товщина стінки | 1,5-1,7 мм. |
Матеріал | Бронза, латунь |
Наявність отвору | Є, по центру |
Форма | Циліндрична |
При виході з ладу втулки виникають складності з поворотом коліс сільськогосподарської техніки ЮМЗ. Це помітно у появі зазорів, скрипів, затримок та ривків при обертанні кермового колеса. Зрештою трактор втрачає керованість і стає небезпечним для експлуатації.
Купити втулки цапфи ЮМЗ 6 в Україні
Запчастина знаходиться в спеціальному кронштейні поворотного кулака і фіксується в ньому за допомогою болтів, дозволяючи закріпити її, не допускаючи перекосів.
Для виготовлення використовуються зносостійкі антифрикційні метали: бронза і латунь. Завдяки низькому коефіцієнту тертя ці матеріали дозволяють безперешкодно і плавно обертатися. Крім того, вони стійкі до корозії та зберігають працездатність навіть за несприятливих погодних умов.
Для зниження тертя та підвищення зносостійкості деталі часто піддають додаткової обробки: шліфування, полірування або оксидування. Такі методи згладжують нерівності на поверхні, роблячи її гладкішою.
Згодом утворюється помітний осьовий і радіальний люфт і виникають стукіт при повороті керма агротехніки ЮМЗ, що свідчить про збільшення зазору між цапфою і отвором втулки, викликаного стиранням матеріалу запчастини.
Для відновлення точності кермового управління потрібно зробити заміну. Така процедура включає:
- Демонтаж старої втулки поворотного кулака.
- Видалення залишків мастила.
- Очищення посадкового місця.
- Встановлення нової деталі з обов'язковою фіксацією кріпильних болтів.
Основні | |
---|---|
Виробник | Південмаш |
Країна виробник | Україна |
Тип техніки | Сільськогосподарська техніка |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
- Ціна: 180 ₴