Поршневі кільця для двигунів тракторів від ТОВ Днепрозапчасть
Що таке поршневі кільця для двигунів тракторів і де вони використовуються
Поршневі кільця – важлива складова циліндропоршневої групи (ЦПГ) в двигуні внутрішнього згоряння. Ця, здавалося б, проста і невеличка деталь відіграє важливу роль у роботі всього механізму. Без цього елемента неможливо домогтися ефективного згоряння палива і низьких втрат.
В інтернет-магазині «Днепрозапчасть» можна купити якісні деталі для надійної роботи двигуна вашої техніки.
Кільця мають вигляд незамкнутої колу і встановлюються в спеціально підготовлену канавку на зовнішній стороні поршня. Зазор при посаджених виробах становить кілька сотих часток міліметра. Основне завдання даного компоненту – створити необхідний тиск, що забезпечує герметичне середовище. Поршневі кільця найчастіше виконуються з якісного чавуну або легованої сталі. Сталеві мають більш високу теплостійкість, а також міцніше чавунних. Перевага останніх у тому, що вони коштують дешевше і до того ж швидше підлаштовуються без покриття. Сталеві повинні бути покриті спеціальним матеріалом з низьким коефіцієнтом тертя або твердим покриттям. Також в поршневій групі можливо поєднання декількох типів кілець, приміром, верхнє виконано із сталі і покрита пористим хромом, а інші – з чавуну. Чавунні деталі встановлювалися в двигунах, що мають невеликий термін експлуатації до проміжного ремонту. Зараз доцільніше використовувати від 4 до 6 елементів з якісними і надійними покриттями.
Які бувають види
Практично кожен двигун має 2 типи поршневих кілець:
- Компресійні – найчастіше використовується від 3 до 7 штук. Вони встановлюються в спеціально підготовлені пази, які розташовуються зверху поршня. Застосовуються для герметичності камери згоряння. Також вони здійснюють теплообмін і поглинають коливання. За формою можуть бути трьох видів: плоскої, перекрученої або схожі на букву L. Кожен варіант має свої особливості і властивості.
- Маслос'емниє – виконують захисну функцію, видаляючи залишки машинного олії, що стікає з поршневих кілець, поршня, стінок циліндра. Але вони не пересушується - на поверхні залишається тонкий масляний шар. Вони бувають двох типів – цільні або композитні. Іноді в моторах на одну групу ставиться кілька маслосъемников.
У деяких видах двигунів встановлюються тільки компресійні ущільнювачі, а маслос'емниє не використовуються. У них спеціальне масло згорає разом з паливом.
Завдання поршневих кілець
Даний елемент є важливою складовою ЦПГ і виконує наступні функції:
- Компресійну - для герметичної середовища в камері згоряння і ущільнення з'єднань із системою вентиляції картера. При створенні необхідних умов паливо спалюється більш ефективно.
- Економію масла – дозволяючи знизити його витрати, знімаючи надлишки з циліндра, щоб вони не горіли разом з паливом.
- Теплообмін – для обміну теплом з циліндром і попередження перегріву, оскільки при згорянні палива може підніматися до 300 °С.
- Зменшення горизонтальних коливань – попереджають переміщення поршня і знос ЦПГ.
Зношування кілець і як вибрати нові
При износе поршневых колец увеличивается расстояние между поршнем и стенками цилиндра. При этом газ, образующийся в камере внутреннего сгорания, попадает в картер. В результате двигатель барахлит, снижается эффективность его работы и ухудшается качество используемого масла. В кольцевых канавках накапливаются отложения и снижается подвижность деталей. Заменить изнашивание этой комплектующей можно без разбора двигателя – достаточно наблюдать увеличение потребления масла. Также при запуске мотора из выхлопной трубы виден синий дым. Его наличие говорит о том, что горит моторное масло. В таком случае требуется заменить поршневые кольца или всю группу. Следует особое внимание уделить этим деталям – от их качества зависит исправная работа машины и состояние мотора.
Во время покупки следует обратить внимание на такие нюансы:
- стоимость не должна быть сильно низкой – это говорит о плохом качестве запчасти;
- внешний вид упаковки не менее важен – найдите данные о производителе и инструкцию, как установить деталь;
- само изделие не должно иметь какие-либо дефекты, шероховатости и неровности.
В магазине «Днепрозапчасть» представлен большой выбор изделий проверенных производителей. Заменить данный комплектующий элемент можно самому или обратиться на станцию технического обслуживания. Чтобы сделать это самостоятельно, достаточно развести края в месте зазора с помощью отвертки или цанговым инструментом. Если в канавке имеется загрязнение – его нужно удалить. Новые комплектующие устанавливаются, начиная с нижней. После монтажа следует проверить зазоры – они должны доставлять не более 0,1 мм. По итогу работ двигателю внутреннего сгорания требуется произвести обкатку до 5 тысяч км.