Задній міст ЮМЗ: причини відмови вузла і способи усунення несправностей
Задній міст ЮМЗ: причини відмови вузла і способи усунення несправностей
Один з ключових вузлів виробництва тракторів ЮМЗ – задній міст, він передає обертання на провідні колеса спецтехніки та забезпечує стійкість агрегату в процесі маневрування, в тому числі при русі по бездоріжжю.
У роботі беруть участь близько трьох десятків деталей і вузлів, які піддаються різноспрямованим навантажень, швидше інших зношуються і потребують заміни.
ТОВ «Днепрозапчасть» пропонує окремим механізаторам і власникам парку спецтехніки роздрібні і оптові поставки оригінальних сертифікованих деталей до тракторів ЮМЗ, в тому числі і диференціала заднього моста агрегату.
Конструкція і функціонал заднього моста
У схемі заднього моста присутні такі деталі, як:
- ВМО (вал відбору потужності);
- вал головної передачі;
- вісь сателіта;
- шестерні: ведучі, напівосьові;
- шайби, болти;
- з'єднувальні муфти;
- шарикопідшипники;
- маточина та ін.
Від цих і інших елементів конструкції залежить працездатність заднього мосту, і, відповідно всього трактора ЮМЗ.
Принцип роботи вузла
Диференціал базується на шестернях відкритого типу і парі сателітів – прямозубих конічних шестерень, у вікна маточин яких запресовані втулки з бронзи.
Конструкція дозволяє маточин вільно обертатися на осях, закріплених болтами.
Постійне положення сателітів – у зчепленні з шестернями півосей, що утворюють цілісний вузол з ведучою передавальної шестернею.
Вони обертаються на двох підшипниках, змонтованих автономно від вала головної передачі у склянках.
Для випресовки сателітів з маточини диференціала в процесі розбирання заднього моста передбачені різьбові отвори в осях.
По ходу руху трактора, з провідною шестерні вторинного валу КП обертання транслюється веденої шестірні, разом з якої обертаються і осі з напресованими на них сателітами.
При русі по прямій, на ведучі колеса навантаження розподіляється рівномірно, і вся система працює як одне ціле.
Во время совершения маневра сопротивление на одно из колес растет, и одна из полуосевых шестеренок начинает вращаться медленнее, происходит сцепление сателлитов, проворачивающихся вокруг своей оси, заставляют ускоряться другую полуосевую шестерню пропорционально замедлению первой.
В процессе эксплуатации детали вала испытывают нагрузки, изнашиваются и выходят из строя.
В корпусе заднего моста возникают посторонние звуки - скрежет, стук, что свидетельствует о необходимости разборки узла для выявления и устранения дефектов, которые могут привести к заклиниванию редуктора и разрушению его корпуса.
Качественные запчасти к заднему мосту спецтехники ЮМЗ
Своевременно приобретайте запасные части для ремонта и обслуживания трактора ЮМЗ в интернет-магазине ООО «Днепрозапчасть».
Сориентироваться и выбрать нужные детали поможет онлайн-каталог с подробным описанием товарных позиций и эффективными фильтрами поиска.
При необходимости, квалифицированные специалисты онлайн-магазина предложат свою помощь.
Организуем доставку товаров оптом и в розницу в любой регион.