Продавець Дніпрозапчастина (ФОП Гаркуша Андрій Олексійович) розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
732 відгуків
+380 (97) 083-45-08
+380 (95) 799-25-84
+380 (93) 782-22-73
+380 (68) 083-45-08
Дніпрозапчастина - запчастини для тракторів
Кошик

Задній міст ЮМЗ: причини відмови вузла і способи усунення несправностей

Задній міст ЮМЗ: причини відмови вузла і способи усунення несправностей

Задній міст ЮМЗ: причини відмови вузла і способи усунення несправностей

Один з ключових вузлів виробництва тракторів ЮМЗ – задній міст, він передає обертання на провідні колеса спецтехніки та забезпечує стійкість агрегату в процесі маневрування, в тому числі при русі по бездоріжжю.

У роботі беруть участь близько трьох десятків деталей і вузлів, які піддаються різноспрямованим навантажень, швидше інших зношуються і потребують заміни.

ТОВ «Днепрозапчасть» пропонує окремим механізаторам і власникам парку спецтехніки роздрібні і оптові поставки оригінальних сертифікованих деталей до тракторів ЮМЗ, в тому числі і диференціала заднього моста агрегату.

Конструкція і функціонал заднього моста

У схемі заднього моста присутні такі деталі, як:

  • ВМО (вал відбору потужності);
  • вал головної передачі;
  • вісь сателіта;
  • шестерні: ведучі, напівосьові;
  • шайби, болти;
  • з'єднувальні муфти;
  • шарикопідшипники;
  • маточина та ін.

Від цих і інших елементів конструкції залежить працездатність заднього мосту, і, відповідно всього трактора ЮМЗ.

Принцип роботи вузла

Диференціал базується на шестернях відкритого типу і парі сателітів – прямозубих конічних шестерень, у вікна маточин яких запресовані втулки з бронзи.

Конструкція дозволяє маточин вільно обертатися на осях, закріплених болтами.

Постійне положення сателітів – у зчепленні з шестернями півосей, що утворюють цілісний вузол з ведучою передавальної шестернею.

Вони обертаються на двох підшипниках, змонтованих автономно від вала головної передачі у склянках.

Для випресовки сателітів з маточини диференціала в процесі розбирання заднього моста передбачені різьбові отвори в осях.

По ходу руху трактора, з провідною шестерні вторинного валу КП обертання транслюється веденої шестірні, разом з якої обертаються і осі з напресованими на них сателітами.

При русі по прямій, на ведучі колеса навантаження розподіляється рівномірно, і вся система працює як одне ціле.

Во время совершения маневра сопротивление на одно из колес растет, и одна из полуосевых шестеренок начинает вращаться медленнее, происходит сцепление сателлитов, проворачивающихся вокруг своей оси, заставляют ускоряться другую полуосевую шестерню пропорционально замедлению первой.

В процессе эксплуатации детали вала испытывают нагрузки, изнашиваются и выходят из строя.

В корпусе заднего моста возникают посторонние звуки - скрежет, стук, что свидетельствует о необходимости разборки узла для выявления и устранения дефектов, которые могут привести к заклиниванию редуктора и разрушению его корпуса.

Качественные запчасти к заднему мосту спецтехники ЮМЗ

Своевременно приобретайте запасные части для ремонта и обслуживания трактора ЮМЗ в интернет-магазине ООО «Днепрозапчасть».

Сориентироваться и выбрать нужные детали поможет онлайн-каталог с подробным описанием товарных позиций и эффективными фильтрами поиска.

При необходимости, квалифицированные специалисты онлайн-магазина предложат свою помощь.

Организуем доставку товаров оптом и в розницу в любой регион.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner