Втулка клапана МТЗ Д240 (пр.о Україна) 240-1007032-Б-01
85 ₴
- В наявності
- Код: 240-1007032-Б-01
- +380 (95) 799-25-84Водафон
- +380 (93) 782-22-73Лайф
- +380 (68) 083-45-08Київстар
- +380 (68) 359-12-01Андрій Олексійович
Втулка клапана МТЗ, (Спр-во Україна)
На тракторах МТЗ-80, (МТЗ-80Л, МТЗ-82Л) встановлений чотирициліндровий чотиритактний дизель номінальною потужністю 59 кВт (80 л.с.) Д-240 з електростарером (Д-240Л з пусковим двигуном). На малюнку 1 показаний загальний вигляд дизеля Д-240.
Рис. 1. Дизель Д-240:
а — вид праворуч; б — вид зліва; 1 — картер; 2 - задний лист; 3 - маховик; 4 — оливозаливна горловина; 5 — фільтр грубого очищення палива; 6 — очисник повітря; 7- випускний колектор; 8 - головка циліндрів; 9 -сапун; 10 — бачок електрофакел'яного підігрівача; 11 — електрофакельний підігрівач; 12 — генератор; 13 - термостат; 14 - водяний насос; 15 - вентилятор; 16 — ремінь вентилятора; 17 — передня опора; 18 — відцентровий оливний фільтр; 19 — оливомірна лінійка; 20-плавний насос; 21 - форсунка; 22 — механізм аварійного зупинки; 23 — впускний колектор; 24 — фільтр тонкого очищення палива; 25-стартер.
У дизелі застосована нерозділена камера згоряння з об'ємноплівковиммісуванням (мал. 2). Одна частина впорснутих палива розпорошується в об'ємі камери згоряння, а інша — розтікається на її поверхні, утворюючи тонку плівку. Перша частина палива інтенсивно перемішується з потоком стисненого повітря, що нагрівалося, активно випаровується і згоряє — відбувається процес так званого попереднього займання палива. Камере згоряння надана шатрова форма, яка сприяє створенню завихрень повітряного потоку та кращому перемішуванню палива та повітря. Друга частина палива (у формі плівки) випаровується, нагріваючись від стінки камери згоряння й потоку стисненого нагрітого повітря (післясте займання палива). Поступово розвивальний процес згоряння палива створює умови для економної та, як кажуть, м'якої роботи дизеля, яка характеризується плавно наростими навантаженнями на кривошипно-шатунний механізм.
Рис 2. Схема камери згоряння:
1-форсунка; 2 - головка блока; 3 - гільза; 4 - поршень; 5 — камера згоряння.
Як і кожен дизель, двигун Д-240 (Д-240Л) складається з кривошипно-шатуванного й газорозподільного механізмів і систем: мастильного, охолодження, живлення й пуску.
Кривошипно-шатунний механізм слугує для перетворення прямолінійного зворотно-поступального руху поршня на обертальний рух колінчастого вала.
Механізм газорозподілу призначений для впуску в циліндр порції повітря і випуску з нього відпрацьованих газів у строго певні моменти та проміжки часу.
Мастильна система слугує для підведення мастильних матеріалів до деталей, що труться, для зменшення тертя між ними, а також часткового відбору тепла.
Система охолодження потрібна для підтримки нормального теплового режиму дизельу. У дизелях застосовується рідинна, зазвичай водяна, система охолодження.
Система живлення призначена для точно дозованого та своєчасного подавання палива, а також повітря в циліндри дизельу та їхньої ретельної фільтрації.
Система пуску слугує для пуску дизеля.
На малюнку 3, а, б (см. форзац) показані розрізи дизелю Д-240 (Д-240Л), які дають змогу ознайомитися з його загальним пристроєм.
Рис 3. Дизель. Д-240 (Д-240Л):
а поздовжній розріз; б — поперечний розріз, 1 колінчастий вал; 2 — оливний картер;.3 — приймач оливного насоса; 4 — олійний насос; 5 — амортизатор, 6 — вентилятор; 7 - водяний насос; 8 — поршневий палець; 9 - Поршень; 10 - клапан; 11 - вісь коромисел; 12 - повітроочисник; 13 - штанга; 14-маховик; 15 - розподільний вал; 16 - шатун; 17-гільза, 18 олійний фільтр, 19 фільтр грубого очищення палива; 20- випускний колектор; 21 — головка циліндрів; 22 - кришка головки; 23 - ковпак кришки; 24 електрофакельні підігрівач із паливним бачком; 25 — впускний колектор; 26 - форсунка; 27 — фільтр тонкого очищення палива. 28 - паливний насос
- Ціна: 85 ₴